HTML

Pézsma

Az átlag-magyarnak eddig csupán a különböző fokozatú diktatórikus hatalomgyakorlás verzióiba volt alkalma belekóstolni. Idehaza a demokráciáról nincs és tulajdonképpen sosem volt személyes tapasztalat. A kitűzendő cél éppen ezért nem a demokrácia-kísérlet feladása, hanem éppen ellenkezőleg: az elkezdése kell hogy legyen. Ha mailt küldenél: pezsmablog@gmail.com

Bejegyzések

Pézsma a Facebookon

Utolsó kommentek

  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:56) Vox populi
  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:49) Dunai hekk
  • Éhesló: update: a politika olyan mélyen belenyúlt ebbe a bűncselekmény halmazba, hogy a vége ez a szégyen lett. Egy a zindex és a hekker cooprodukciójában előadott bűncselekményhalmaz odakerülhetett a 2006... (2017.08.22. 12:42) Dunai hekk
  • Éhesló: update: a politika olyan mélyen belenyúlt ebbe a bűncselekmény halmazba, hogy a vége ez a szégyen lett. Egy a zindex és a hekker cooprodukciójában előadott bűncselekményhalmaz odakerülhetett a 2006... (2017.08.22. 12:16) Vox populi
  • Pézsma: index.hu/belfold/2017/08/21/a_bkk_visszakozott_mar_nem_gyanusitjak_az_etikus_hekkert/ (2017.08.21. 22:30) Vox populi
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:56) Vox populi
  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:49) Dunai hekk
  • Pézsma: Uraim, el tetszenek passzolgatni a probléma mellett. Nem az a kérdés, hogy Oroszország és az USA v... (2015.01.02. 23:29) Szófia-expressz
  • Pézsma: @ern0: Igen, azt hiszem, ezzel most túl nagyot mertek álmodni :) (2014.12.11. 19:41) A hatalom-teszt
  • peterirrrr: Igazából én sokszor elgondolkoztam azon, hogy érdemes-e folytatni idehaza, vagy mondjuk meg lehetn... (2014.02.17. 12:59) Most menjek vagy maradjak?!

Címkék

A nagy zabálás

2013.02.09. 14:21 Pézsma

„Nemcsak az Alaptörvény Átmeneti rendelkezéseinek megsemmisített szabályait, de egy sor egyéb, az Alkotmánybíróság által korábban törölt jogszabályt az Alaptörvénybe ír be a koalíció. Úgy tűnik, a parlamenti többség tart az AB-től, mert azt is megszabják, hogy a testület mostantól milyen szempontok szerint vizsgálódhat.”

la-grande-bouffe---marco-ferreri.jpg

Végleg eldőlt. Az Orbán-rendszer megbukott. Nem azért bukott meg, mintha nem nyerhetnének még 1-2 választást rezsicsökkentéssel, készpénzosztással, adminisztrációs trükökkkel. Azért bukott meg, mert ennek a rezsimnek nincs többé víziója, már csak delirál. Mint az alkoholista, már csupán utántölt: pancsolt populizmussal, mézes-ágyas kommunikációval, vagy égetett, kommersz hazugságokkal issza szintre magát. Nincs már terv, minden kaszáló erőfeszítés csak a következő pohárig tart ki. És zabál hozzá, behabzsol, államosít mindent: jogköröket, intézményeket, iskolát, diákot, történelmet, hitéletet, múltat, választást, energiát, kultúrát. Fenntartói úgy viselkednek, mint Móricz dühös kisparasztja a lakomán: kapkodva pakolják a pártalkotmány bendőjébe, amit megkíván a szemük: „csak egyszer jóllakni!”. Nem gondolkoznak, nem is rágnak, csak tömnek és nyelnek.

Azzal, hogy az Orbán-rezsim dühből és bosszúból olyan értelmetlen részletszabályokat akar alkotmányba foglalni, amelyek még a normál törvényhozás keretében is viszolyogtatóak, barbárak vagy épp kicsinyesen elfogultak, azt jelzik, hogy Orbán számára megszűnt a jövő.

Nem csak arról van szó, hogy a Fidesz már jó ideje otrombán hazudik felhatalmazásáról. Hiszen gondoljunk bele, hányan szavaztak volna arra a programra, amely ezeket az elemeket tartalmazza:

  • diákok röghöz kötése
  • egyetemi autonómia korlátozása
  • a hajléktalanok bűnözővé nyilvánítása
  • a kormány elcseszései miatt a lakosságra különadó kivetése
  • bírósági ügyek ügyészi eltérítésének lehetősége
  • választási kampány korlátozása
  • egyházak feletti állami kontroll
  • az Alkotmánybíróság jogköreinek további csorbítása
  • a szólásszabadság korlátozása

Csak hogy szűken a mostani alkotmánymódosítási kört tekintsük (ide se véve a magánnyugdíjpénztár-einstandot, a választási regisztrációt, a keleti despotákhoz való dörgölőzést, vagy az oktatás szétverését).

Gondoljunk bele: ezt a rengeteg korlátozást és hivatali hatalomkiterjesztést az állampolgári alapjogok(!) közé kívánják belefoglalni, cinikusan megcsúfolva az alkotmány célját és értelmét. Pedig, ahogy az Eötvös Károly Intézet pontosan megfogalmazza: „Az alkotmányok egyik legfontosabb funkciója, hogy érvényre juttatják az ember elidegeníthetetlen jogait és szabadságát azzal, hogy korlátokat állítanak a szabadságot fenyegető hatalomgyakorlással szemben.” Ez az elv itthon megfordult: az alkotmány nem a védelem, hanem egyre inkább a jogfosztás eszközévé válik. Nem az állampolgárt védi a hatalom túlkapásaitól, hanem éppen ezen túlkapások igazolására használják fel. A szabadság biztosítékából így válik a pedellus által írt nevelőintézeti házirenddé és nádpálcává.

36.-incitatus.jpg

Ez a felfogás nem egyszerűen kicsinyes, hataloméhes, hungarotalibán barbárság, hanem egy ennél fontosabb dolgot is mutat: ez a rezsim az irracionalitás olyan fokát érte el, amelyben megszűnt a predikció, a józan előrelátás képessége. Mindezek az ötletszerű, rendeleti alkotmányozási intézkedések nem illeszthetők bele semmilyen vízióba, sokkal inkább emlékeztetnek mondjuk a Katrina hurrikán utáni fosztogatásra. Nincs olyan jövő, amelyet akárcsak megpróbálni érdemes lenne ilyen agyalágyult kondíciókkal. Ebben a toldott-foldott fenyegetési lajstromban és baksisosztó adománylistában (Fekete Györgynek adományozott nemzeti összkultúra, Kövér Lászlónak alkotmányozott parlament-huszárok) nincsen semmilyen támaszt adó, lelkesítő vagy megnyugtató. Ez egy befuccsolt Frankenstein-kísérlet, Dr. Moreau szigetének naplója.

Az országnak jelenleg nincs alkotmánya. A helyén egy probléma van. Ez a súlyosan alkotmányellenes passzusokkal telepakolt, napi érdekek mentén változó jogszabálykupac csak annyira alkotmány, amennyire anno Caligula lova consul volt. Semennyire. Csak mert annak nevezik, még nem változik azzá.

A legsúlyosabb mégis a valóság- és jövőérzékelés teljes hiánya. Gondolhatja-e például bárki, hogy következmény nélkül meg lehet úszni azt a gusztustalanságot, hogy miközben a tárgyalást ígérnek róla a diákoknak, aljas és sunyi módon gyorsan magába az alkotmányba írják bele az egyetemi autonómia korlátozását és a diákok röghöz kötését?! Úgy, hogy a kormány által kézzel válogatott, seggcsókra kész oktatási kerekasztal tulajdonképpen még össze sem ült?! Milyen társadalomképe lehet azoknak, akik még a legitim hazugság és társadalmi egyeztetés langyos látszatával sem fárasztják magukat?

Vagy talán azt gondolják, hogy azok a diákok, akiknek az arcába éppen most hazudtak bele századszor röhögve, ráadásul mindannyiszor egyre gusztustalanabbul, azok jövőre el fognak párologni? Nem lesznek itt egy-négy-nyolc év múlva, és nem fognak szavazni? Vagy az adósságba vert szülők, akik azt élik meg, hogy gyerekeiket a Kádár-kor után újra ideláncolják az egyre sivárabb ugarhoz, legyintenek majd és jót nevetnek az egészen?

Esetleg azt hiszik, hogy a nincstelen létezés kriminalizálása, a hajléktalanok eltakarítandó humán hulladékká nyilvánítása, az „akinek nincs semmije, az annyit is ér” alkotmányba vésése nem leplezi le mindennél nyilvánvalóbban ezen hirtelensült gazdagságú elit pudvás álszentségét és érzéketlenségét?

60lagrandehead.jpg

Kiszámíthatóság és remény, azaz jövő nélkül nincs prosperáló társadalom, csak elvándorlás, fásultság és düh. Éppen ezért, ennek a kontraszelektált idiotizmusnak nincs jövője. Jövő nélkül pedig egyetlen lehetősége marad: a pozíciók szocialista-típusú beásása, felkészülés a gerontokráciára.

A kis gömböc még gurul, hajtja az éhség. De minden nagy zabálás ugyanúgy ér véget.


Ha tetszett, kövesd a Pézsmát a Facebookon is!

 

81 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://pezsma.blog.hu/api/trackback/id/tr965070962

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Árnyékboksz Bajnaival 2013.02.09. 22:44:48

Eljött a várva várt pillanat. Gyógyíthatatlan orbánfóbiások és megingathatatlan hitű nemzetmentők tömegei előtt ma este megmérkőzik egymással Bajnai Gordon és Orbán Viktor. Kapcsoljuk a felcsúti Kovács „Kokó” István Sportarénát, ahonnan kommentátorunk,...

Trackback: Alaptörvény-módosítás 4.0 2013.02.09. 22:18:57

Nem hagyta sokáig parlagon heverni a Fidesz-KDNP a friss alaptörvényünket - alig egy évvel a hatályba lépése után megszületett immáron a negyedik módosítási javaslat. És nemcsak egy vagy két témakört éreztek nagyon fontosnak honatyáink, hanem 15, sűrűn...

Trackback: A honi igazságszolgáltatásról 2013.02.09. 19:51:12

Ha az olvasó csak egyszer kapcsolatba kerül az igazságszolgáltatással, látni fogja, hogy az csak korrupt és aljas és alantas. A magyar igazságszolgáltatás hosszú évek óta nem nevezhető hitelt érdemlőnek, eljárásai nem eléggé elítélhető módon politikai ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.09. 19:36:56

Ma az összes liberónak nagyon fontos az alkotmány.

Közben olyan dolgok vannak, mint a 7 éves pénzünket meghatározó EU csúcs, földgáztározó vásárlás....

...de nagyszerü lényeglátással liberóink siratják az alkotmányt. Holnap nácizás is lesz, talán...:)))

Kínjukat figyelni öröm minden magyarnak.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.02.09. 19:44:40

Totál fidesz kormány bukta, miért hazudnak ezek?

- 4 szer módosítja a "fix" új szarkotmányt! SZÍVÁS!
- nincs elég jelentkező az ócsai fidesz gettóra ahol 300 ezer/m2 az USB lapos ház! BUKTA!
- nincs jelentkező a dohányboltokra pedig már fideszbugyit is lehetne bennük árulni. Tolják a határidőt! ÉGÉS!
- újra becsapják a diákságot! ALJASSÁG!
- padlón az egészségügy, a közlekedés, az oktatás. SZÁNALMAS!
- bóvli kategóriában továbbra is, leminősítés várható! SZÉGYEN!
- MOL részvényen óriási bukta, most Eon veszteséges üzlet jön! HÜLYÉK!
- az egyházi iskoláktól nincs elvonás!!! SZARHÁZISÁG!
- a felcsúti orbáni kirakatcsapat is részt vett a focibundában!!! SZAR ÉS A PAJTÁSA szép család!

diákok röghöz kötése
egyetemi autonómia korlátozása
a hajléktalanok bűnözővé nyilvánítása
a kormány elcseszései miatt a lakosságra különadó kivetése
bírósági ügyek ügyészi eltérítésének lehetősége
választási kampány korlátozása
egyházak feletti állami kontroll
az Alkotmánybíróság jogköreinek további csorbítása
a szólásszabadság korlátozása

és még ezer dolog ami miatt soha többé a fideszre....

DezInf 2013.02.09. 19:59:54

@Lucky Larry Silverstein:

Kérjük fáradjon a pénztárhoz:))))))

Airgüzü 2013.02.09. 20:15:42

Kiváló írás, csak gratulálni tudok a jó gondolatokhoz, a kristálytiszta meglátásaidhoz! Sajnos mindezt sokan tapasztaljuk, látjuk, érezzük, gondoljuk, de ilyen szabatosan megfogalmazva jobb olvasni. És ezekkel a fent ismertetett gondolatokkal csak azok nincsenek tisztában, akikre a haza és ez az agyonnyomorított nép bízva van! Ők a zöld-, illetve narancshályogos szemükkel nem látják mindezt, mert a Vezír kinyilatkoztaásait, hataloméhségét, hazugságait, kapkodásait, agyament ötleteit - amikhez körömszakadtáig ragaszkodik - mind vakon asszimilálják, s a nekik juttatott morzsák, júdáspénzek, elrabolt javak miatt nem szegülnek szembe vele, nem mernek megálljt parancsolni. Az elején, amikor a dolgok iránya már látható volt nem tették, most meg már, mint a vízibivaly ha dagonyázik, egyre mélyebbre süllyednek a posványba, s mégha akarnának is dobbantani, a kötődés már erősebb.

tükörfúró 2013.02.09. 20:16:40

Mindenki aki tudott kettőig számolni megmondta, hogy ez lesz.

Felesleges is Orbán személyiségével foglalkozni részletesen, aki látta hogyan formált egy pártot saját képére, hogyan tartja azt teljes verikumában napi szinten kvázi kézivezérlés alatt, az tudja és érti, mi történt, mikor ez a hatalom, ez a gondolkodásmód az egész országra kiterjedhetett..

Gyűrött Papír 2013.02.09. 20:44:15

@Lucky Larry Silverstein: Most komolyan! Te annak örülsz, hogy elsüllyednek a hajóval azok, akiket nem kedvelsz, de Te is ott vagy a hajón!?
(vagy nem ebben az országban élsz?)

nu pagagyí 2013.02.09. 20:53:25

@Lucky Larry Silverstein: Nemsokára véget ér az álarcosbál. Mindenki visszakerül arra a polcra, amennyit ér. Orbán diliházba, Matolcsy szegényházba, Lázár börtönbe.

dr kíváncsivagyok 2013.02.09. 20:58:45

Rezsicsökkentés ?

Biztosítási adó !
Jövedéki adóemelés !
Áfa emelés( Az EU - ban legmagasabb szintre !!!) !
Sok különadó - melyeket mind áthárítanak a fogyasztóra !

A kisgömböcöt meg kéne már büfiztetni....mielőtt belefullad saját zabálmányába !

dr kíváncsivagyok 2013.02.09. 21:00:14

@nu pagagyí:

Selmeczi , Szijjártó , Papcsák , Kósa, Semlyén milyen házba kerül ?

hot-spot (törölt) 2013.02.09. 21:00:25

Én csak azt nem értem,hogy miért nem akarnak a történelemkönyvbe bekerülni úgy mint Kossuth és Széchenyi?
Már eléggé megszedték magukat.Kéne hogy legyen egy pont,amikor egy férfinak már kevés a pénz és a hatalom.
Úgy látom még nem érték el ezt a pontot.

dr kíváncsivagyok 2013.02.09. 21:01:13

@Lucky Larry Silverstein:
"Kínjukat figyelni öröm minden magyarnak. "

Ez persze mindent megmagyaráz....

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.02.09. 21:08:53

A plakáton igazán átírhattad volna a neveket :)

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.02.09. 21:08:56

A sunyi, aljas, szánalmas, álcivil birkamenet telefonon zaklatja a magyar polgárokat!

Egyik nap csörgött a telefon, a szám ismeretlen. Gondoltam, megint valami felmérést végeznek, vagy beteg gyerekeknek gyűjtenek. De nem. Egy gépi hang Gyulára invitált a békemenetre. Igazán sajnáltam, hogy nem személyesen kerestek fel, mert szívesen megkérdeztem volna, hogy honnan nézték ki a számom, fizetik-e az utam, lesz-e ingyen ebéd, esetleg vigyek-e magammal még egy embert.

Az is érdekelt volna, hogy önszorgalomból telefonál-e, vagy megbízták, ha igen, ki és mennyiért. Végül: hol lakik, mi a munkája, hány gyereke van, és tervezi-e, hogy külföldre költözik. Nagyon felbosszantott az eset!

Hogy mer ez a szemét, csőcselék banda otthon zaklatni? Állítólag még fel is fegyverzik őket.
Hja ezért jó a Kubatov mocskos listája!

taga20 2013.02.09. 21:27:17

@nu pagagyí: Apám ez kurva jó. Nekem is ez a véleményem, csak én alpárian tudom kifejezni magam.

hot-spot (törölt) 2013.02.09. 21:27:24

@Vitéz László: Te el szoktad olvasni a blogokat?
Én csak a kommenteket.:)

Vitéz László 2013.02.09. 21:28:35

@hot-spot: nagyon ritkán olvasok posztokat

de ezt átolvastam kb 70%-ban... ezt megérte !

hot-spot (törölt) 2013.02.09. 21:30:14

@taga20: Az is a magyar nyelv része.
Pontosabban a tirpákoktól vettük át, amikor azok Szabolcsból beljebb vándoroltak az ország belsejébe,és mint nyelvújítók divattá tették a saját nyelvüket.
Innen van az alpáriság.A tirpákoktól.
Persze lehet hogy ezt csak én találtam ki és nem is így van.D

taga20 2013.02.09. 21:34:06

@hot-spot: Ha így, ha nem akkor én tirpák vagyok? Azért remélem az ilyen Lázár Janik megkapják a büntit előbb utóbb.

Megfigyelo 2013.02.09. 21:36:00

Orbán "gyorsnaszádja" nyilvánvalóan zátonyra futott. Csak az a baj, hogy mi is rajta vagyunk...

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2013.02.09. 22:00:23

Fasza írás. A törökgabós elemzés óta olvasom a blogot, nálam ez megint betalált.

"A hatalom tönkretesz. Az abszolút hatalom abszolút tönkretesz."
Lord Acton levele Mandell Creighton püspökhöz, 1887
"Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely."

parandroid 2013.02.09. 22:11:32

egy hatalom, amely egykor saját maga által támogatott közt. elnökét felelőssé teszi a "rendszerváltás csődjéért", és ezzel párhuzamosan ölel keblére egykori hardcore kommunistákat (pozsgayt, például).
erkölcstanórát az iskolába, ezektől. ezek mintha saját démonaikat, komplexusaikat vetítenék ki a világra szüntelenül.

Jenyei 2013.02.09. 22:23:36

@Lucky Larry Silverstein: sokkal többet elárulnak a rezsim lényegéről a felsorolt dolgok, mint a (pontosan nem is tudni, mennyivel túlárazottan) megvásárolt gáztározó.

skorpiós 2013.02.09. 22:29:54

Gratulálok neked Pézsma.Sokszor átgondoltam ugyanezt.Tiszsztelet a leírtakért neked.Én nagyjából ugyanezt érzem, egy kis szocdem feelinggel kiegészítve.

[megmondoember] 2013.02.09. 23:30:55

Jó írás. Az utolsó bekezdésekben fejtegetettekre meg az a válasz, hogy teljesen lényegtelen számukra, hogy a választópolgárok mit gondolnak. Ez számukra nem a rációról és pláne nem arról szól, hogy a választók kedvére tegyenek.

Egyszerű azt gondolják, hogy valahogyan - ahogy sajnos eddig is mindig - valahogy, valamilyen módon: trükkel, hazudozással, manipulációval, terrorral, fenyegetéssel, lefizetéssel vagy bármi mással majd de megúsznak minden mocskot amit ez az ország, annak polgárai és általánosságban az európai és egyetemes emberi eszmék (köztük a demokrácia) ellen elkövettek.

Ebben - ti. hogy ez elhihetik, a múltbéli tapasztalatokból kiindulva - sajnos nagy része van a magyar választópolgárok felének, az elmúlt évtized köztársasági elnökeinek, stb. akik mind megerősítették a Fideszt és személyesen Orbán Viktort is abban, hogy ha "frappánsan" tud hazudni, kamuzni, akkor bármiből kidumálhatja magát, sőt, a saját pártjára állíthat komoly embereket és viszonylag nagy tömegeket is. A gyorsan felejtő és buta, kritika nélküli tömegeket - de akkor is tömegeket.

A Fidesz és a kormány most is erre játszik. Hogy ti. hazudozással, manipulációval és némi osztogatással (lásd rezsicsökkentés) majd ismét elfelejtetheti mindazt az gazemberséget amit Magyarországgal szemben elkövettek és újból megválasztják majd őket a zemberek. Vagy ha nem, akkor majd kitalálnak valami trükköt amivel magukat hozzák ki nyertesnek a választásokon. Ez nekik egy és ugyanaz, hiszen minden csak eszköz a szent cél: a hatalom megszerzése, gyakorlása és megtartása érdekében.

Orbán sajnos tényleg egy diktátor, csak annak egy látens fajtája. Ő ugyanis magát nem tekinti annak (szemben a legtöbb diktátorral, aki belül pontosan tudja, hogy ő az, csak kifelé mutat mázos képet), ill. még igazán nem volt lehetősége ennek a diktátornak előbújnia belőle. Egyelőre csak feszeng, próbál kitörni, de többek között az EU ill. Magyarország sem nagyon hagyja, hogy ez megtörténjen.

Mondanám, hogy reméljük az emberek nem dőlnek majd megint be a hazudozásoknak, manipulációnak vagy a kilóra megvételnek (rezsivel, nyugdíjjal, adókedvezménnyel), és belátják, hogy mindazt amit Orbán és a Fidesz csak ígér, de sosem tart be, valóban meg is kaphatják majd, ráadásul nem a demokrácia, a szólásszabadság és az oligarchabirodalom kitartása árán is. Ehhez csak az kellene, hogy konzekvensek legyenek bizonyos (bármilyen) értékekhez, stratégiához, és legalább 5-éves, nem pedig 5 hetes távoltatokban gondolkodjanak.

De tudom milyen gyarlók és semmirekellők az emberek, és hogy legtöbbjük az egész jövőjét eladja a holnapi nap ígéretéért cserébe - amit persze sosem kapnak meg valójában.

Vitéz László 2013.02.09. 23:37:48

@nu pagagyí: @dr kíváncsivagyok: szerintem EGYházba kerül mind: siralomház

Pézsma · http://pezsma.blog.hu 2013.02.09. 23:59:54

@[megmondoember]: Kedves megmondoember,
"frappáns" - köszönöm, hogy leírtad ezt a szót, nagyon pontos észrevétel!

Egy ideje morfondírozok OV és Kádár lelki rokonságáról, és az egyik közös pont éppen ez a nyelv- és hatalom-használati sajátosság: a rövid, népies góbéságok államvezetési szintre emelése.

A látens diktátorság jó kérdés. Ebből a szempontból Viktor nem született szerencsés korban, mivel a lelki alkatához a jelenlegi kooperációs környezetben csak korlátozott közönséget talál. Ezért támadja minden alkalommal az eu-s struktúrát, és ezért húzza a szíve a keleti széles, tág mezőkre. 

Nem, valószínűleg nem tartja magát sem diktátornak sem demokratának. Érezhetően azon dolgozik fejben, hogy olyanná alakítsa a világ képét, amelyben pont rá van szükség. 

Lucky Larry Silverstein 2013.02.10. 00:00:30

@Jenyei: Hogy mondja az angol? Pénz beszél kutyaszar táncol...:)

béla a görög (törölt) 2013.02.10. 00:14:14

@Lucky Larry Silverstein: ne röhögtess!
- ha nagyon elszáll az agyuk nem lesz pénz EU-ilag.
- mit ér a gáztározó, ha nincs benne gáz? És vajon meddig van benne gáz? És vajon ha azt a töménytelen pénzt falak burkolására használták volna, megújúló energiaforrásokra, stb. nem jártunk volna-e jobban, minthogy piros-fehér-zöldre festjük a föld alatt a követ?

Ez a XXI. század. a világ nyitott és folyamatosan változik. Vissza lehet b....ni a középkorba (ókorba) ezt az országot, de minek rohanni? Ha odatartana a világ akkor se mi leszünk az új Róma, csak mert gyorsabban visszamentünk az időben...

Ez csak egy igen beteg és paranoiás hatalom skizofrén játéka - oligarháké akik a pénzért támogatnak egy elmeháborodottat aki maga köré gyűjt udvari bolondokat hűbéresnek és rettegve várja a választást.

Pedig a dolog egyszerű: semmi sem tart örökké.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.10. 00:25:38

@béla a görög: Valamit legalább állíts vagy tagadj, számokkal, forrással.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.10. 00:28:15

@Jenyei: sokkal többet elárulnak a rezsim lényegéről a felsorolt dolgok, mint a (pontosan nem is tudni, mennyivel túlárazottan) megvásárolt gáztározó.

- Erről korai beszélni, eddig annyit lehet tudni, hogy a részben állami MOL 1200 millió eurot kapott az üzletágért 2009ig, most ezt 800valamennyiért vette meg az állam.

Ez nem tünik túlárazottnak.

billy reed 2013.02.10. 00:51:49

@hot-spot: "Kéne hogy legyen egy pont,amikor egy férfinak már kevés a pénz és a hatalom."

Így van. Egy férfinak igen...

béla a görög (törölt) 2013.02.10. 01:47:15

@Lucky Larry Silverstein: mire mondjak példát?

- van pénzünk? nincs - azért ácsingózik az EU-sra
- van gázunk? nincs (vagy nagyon mélyen) be kell szerezmi: Oroszország/Irán - lehet normális diplomáciát folytatni, meg lehet gáztározót venni hátha nem tudunk normális diplomáciát folytatni alapon.
Mint ahogy lehet futballstadionokat a nyomorba épiteni hátha jó lesz a foci alapon mikor már az ország egyik fele netezik, számitógépes játékot játszik a másik fele szarik bele az egészbe. Ez a XXI. század!

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.02.10. 01:59:31

Amúgy, mint stratégia, talán nem a gáztározókat kellett volna visszavenni (ha már Ócsára sem építettek gázvezetéket és a Vezér szerint - mert ő nyilatkozta - nem kell a drága import gáz a népnek). És ebben igaza is volt... Ennyiből neki lehetett volna kezdeni még egy erőműnek (nem urán alapú, hanem tórium alapú - az ugyan nem képez atombombához használható sűrített anyagot viszont nem is nagyon sugárzik). 5-10 év múlva le lehetne szerelni Paksot is és még exportra is lenne áram... De neeeem, mert ez működne.

Meg, talán, akkor vezessenek be valami állami árat a tüzifának meg a szénnek (amúgy is jobb mint a gáz amit szarrá higítanak levegővel, csak pörög az óra és ba@@ik fűteni). Legyen versenyképes a fa. Egy kaloda 30E forint közelében, havi három sem elég, ennyiből a gáz is megvan... És nem kell vele szopni, hordani, hamuzni, stb. Miért olyan drága a fa? Miért olcsóbb a román fa mint a magyar még 500+Km kamionozás után is? Miért kerül 2x annyiba ha nem a tözéptől hanem az erdészettől (három Km-re az erdő, 5 Km-re az erdészeti központ) rendelném?

Amúgy, látható, hogy jó felé próbálnak mozdulni... de úgy csináják mint akinek frankón nincs józan esze. A szomszéd Józsi bácsi a maga 90 évével ügyesebb lenne, pedig bányász volt az öreg, az nem egy IQ munka. Node, ha a gáz már megvan, akkor Oroszországgal le kéne boltolni, hogy 100%-ban gabona, tehén, egyéb. Barter, nem dollár meg euro. Úgy lenne értelme.

Vizet kéne nagyon visszavenni mindenhol, az örök érték marad, amíg az ember is víz alapú).

Gizi a laborból 2013.02.10. 02:26:40

Nagyon szomorú írás, de minden szava igaz.

regress 2013.02.10. 04:20:24

@Lucky Larry Silverstein: figyelj buzikám,én már 5 éve figyegyelem a vergődéseteket,csk kicsit nyugatabbra.és őszntén kivánom,fulladjatok bele abba foscsomóba amit kiástatok magatokknak

bean 2013.02.10. 05:14:27

Eltesszük ezt az írást a "miért vándorolj ki" dossziéba, a "Ti vagytok az én problémám" mellé, ritka jó darab.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2013.02.10. 05:29:16

Részemről gratulálok a poszt szerzőjének, remek írásnak tartom!

esefe 2013.02.10. 06:27:32

Tetszettek volna jobban kormányozni,akkor nem lenne a fidszenek kéthamada, amivel demokratikus keretek közt is azt tesz, amit jónak lát!

Így a kutya ugat, a karaván halad.

nu pagagyí 2013.02.10. 06:48:54

@Lucky Larry Silverstein: A MOL 900 millióért szabadult meg a tartósan veszteséges gázüzletágtól. www.origo.hu/gazdasag/hirek/20060113lezartak.html

Az E-Onnak fizetett árat nem tudjuk, a kormány szokás szerint le*ja a közvéleményt. Annyi biztos, hogy oktatás, kultúra és egyéb ilyen sallangok helyett ismét sikerül olyasmire elkölteni kb. az éves költségvetés tizedét, ami a jövőben is súlyos kiadásokat fog jelenteni az adófizetőknek. Nem elég nekünk a BKV, MÁV és a töbii prímául funkcionáló állami cég, kellett még valami amire szintén büszkék lehetünk.

nu pagagyí 2013.02.10. 06:58:15

@esefe: Ha csak ennyire futja hozzászólásként, bátran abbahagyhatod. Senki nem kényszerít rá, hogy a diktátor seggét nyald. Vegyél egy nagy levegőt és próbálj valami önálló gondolatot kicsiholni a tompa agyadból.

biobender 2013.02.10. 07:56:28

a szomoru az egeszben, hogy ezuttal nem egy megszallo hadsereg tartja ezt a bandat hatalmon, hanem a zemberek. Ezert ez nem is a banda bune hanem az egesznorszag sara - lathatoan Magyarorszag nem alkalmas europai orszagkent letezni. Az a resze a lakossagnak amelyik igen, menekul ha teheti, a robbinek meg ott van a bekamenet meg valakiknek ( zsidok, romanok, ertelmisegiek valami mindig lesz) az igen alkalmatos gyulolelete.

Az viszont nem fogja az orszagot megtartani mikozben nelkulunk az eu berkein belul epul majd ki a kisantant.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.10. 08:51:00

majd akkor bukik meg ha leszavazzák.

Ha csupán a víziótlanság lenne a feltétel már megbukott volna legalább 3x.

Ló Elemér 2013.02.10. 08:56:27

Örök szégyene lesz minden magyarnak, ha ezek az őrültek elhúzzák a választásokig. Még ha buknak is, micsoda ellenzék lesz belőlük. Sőt a bukta és a tényleges hatalomátadás között is furcsa dolgok történnének...lásd 2002..Tegnap olvastam a Lázár-intejút a népszabiban. Hátborzongató. Ez az ember a hatalomért, pénzért bármit. És mind ilyen. Szerintem készülni kell, hogy rendes úton nem sikerül megszabadulni tőlük. Kellene egy "bársonyos forradalom", csak tartok tőle, hogy polgárháború, káosz lenne belőle.

KnockKnock 2013.02.10. 09:10:44

Valamit érdemes lenne tudatosítani, minden, ami a posztban megjelent, sajnos igaz. Minden, amit a jelenlegi kormány művel, valóban méltatlan, nem nevezhető kormányzásnak. Sajnos, ennek a kormányzásnak, és a "rendszerváltás" óta regnáló kormányok teljesítményének is van egy nagyon fontos és nagyon szomorú hozadéka: nem lesz jobb. Nem lehet jobb, mert a mindenkori kormányzat, a rendszer működtetőinek mindenkori akarata - a politikai elit által megalapozott és fenntartott szelekciós szisztéma - nem teszi lehetővé, hogy jobb legyen. Olyan folyamat ez, mint a Stanislaw Lem kisregény, vagy novella sztorija, amiben a királyfi elindul megölni a sárkányt. Mire átverekszi magát a kisebb sárkányoktól a legnagyobbig, azon kapja magát, hogy ő is sárkánnyá változott, az eddigi legnagyobbá, de, már fel is tűnik a horizonton a következő királyfi, aki pont őt megölni érkezik. (Lásd Orbánt 1990-ben, majd 2013-ban. Valamikor ő is egy királyfi volt, mára sárkánnyá változott, mégpedig az eddigi legfélelmetesebbé.) Úgyhogy, kedves barátaim és nem barátaim, lehet azzal hitegetni magunkat, hogy majd a következő kormány helyre teszi a dolgokat, de nem fogja. Egy megoldás van, az egész rendszert leradírozni, újat építeni helyette, ebben pedig a HaHa szerepe kulcsfontosságú lehet. Írom ezt úgy, hogy jobboldalinak tartom magamat, de sem FIDESZ, sem MSZP, sem SZDSZ, sem DK, sem LMP, sem Jobbik szavazó nem vagyok. És bármennyire úgy tűnik, de a radikális megoldásokat sem kedvelem, épp ezért a HaHa mellett az Unió kontrollja kell, hogy segítse az országot. Bármennyire szomorú, de jelenleg nem lehet a nemzeti önállóság részbeni feláldozása nélkül normális országot építeni. Vagy az Unióhoz tartozunk, vagy a posztszovjet érdekszférához. Tessék választani. Az idióta fidesz-trollok pedig jobban tennék, ha elbeszélgetnének azokkal, akiknek el kellett menniük az országból, mert nincs jövőkép sem maguk, sem a gyermekeik számára. Sajnos, én sem otthon élek. Pedig nem akartam elmenni, de a gyerekeimnek perspektívát és emberhez méltó életet szeretnék biztosítani. Az pedig otthon jelenleg csak egy nagyon szűk és egyre szűkebb réteg számára elérhető.

esefe 2013.02.10. 09:21:46

@nu pagagyí: És ezt éppen te mondod bárkinek? Szánalmas.

igazi hős 2013.02.10. 09:37:43

@Az orbáni Felcsút is bundázott, de égő!: OSB lap lesz az, koma! De legalább röhögtem egy jót, ahogy elképzeltem.

Vilmos Sándor 2013.02.10. 09:44:56

Nem értem, mit várnak egy feudálfasiszta qrmány , egy fideSSnáci rezsim sz@rkotmányos diktatúrájától?
Azt adja, ami a lényege!

Vilmos Sándor 2013.02.10. 09:46:54

@KnockKnock: Az idősebbik gyermekem, kiment, ha az így megy tovább, nekem is vándorbot kell a kezembe, mert koldusbottal nem akarok élni, inkább leszek égő csipkebokor!

biobender 2013.02.10. 10:05:29

@KnockKnock: "Vagy az Unióhoz tartozunk, vagy a posztszovjet érdekszférához. "

A posztszovjet orszagokhoz, megpedig azert mert a lakossag nagy resze igy gondolkodik. El lehet menni, amig el lehet menni.

biobender 2013.02.10. 10:08:35

@esefe: "Tetszettek volna jobban kormányozni,akkor nem lenne a fidszenek kéthamada, amivel demokratikus keretek közt is azt tesz, amit jónak lát!"

Neked sajnos fogalmad sincs a demokraciarol. Hornnak pl. sokkal tobb volt, o a ketharmados tobbseg birtokaban negyotodre emelte ONKENTESEN az alkotmanyozasi korlatot, hogy demokracia mardjaon az orszag.

persze az akkori ellenzek szart egyuttmukodni, kik is voltak azok? Kitalalod, mucika?

Ambiorix 2013.02.10. 10:23:09

@Vilmos Sándor:
Nyugi, máris égő vagy. :))

rókafogta 2013.02.10. 10:36:13

@Gyűrött Papír: Egyetértek a véleményeddel az "igaz magyaroknak" nem a a hajó a lényeg csak az ,hogy a legénység általuk lenézett része megfullad .Ők azt hiszik van mentőcsónakjuk de azt már a kapitány és első tisztjei elfoglalták nekik se marad hely még ha megígérték akkor sem.Mivel a környező hajókat meg a dilis parancsnok állandóan ágyúztatta, szarnak kimenteni a hullámok közűl bennünket elfordítják a kormányt elhagynak, kivéve aki "fizet".És kik lesznek azok ? A vagyonos kapitány és hűséges seggnyalói, bár tulajdonképp nekik megmarad a csónak tele "élelmiszerrel vízzel" amivel partot érhetnek.

toportyánzsóti 2013.02.10. 10:47:51

Úgy tűnik sokakanak nem jön be az angyali jófiúknak promótált szekta,aki napi szinten gyilkosozza ellnfeleit,mert a produkciója gyakorlatilag,szervezett népirtás és országkifosztás.

poor 2013.02.10. 11:16:48

@Lucky Larry Silverstein:
Te annyira hülye vagy, hogy biztos valami fő figyeszes vagy jó pénzért.

MetaLogika 2013.02.10. 11:31:43

" IGe -t elégtételre kötelezték + 5 milliós büntetést kapott. Na végre egy jó hírrel tudok szolgálni azoknak, akik állandóan és eddig sikertelenül a beperelésével és feljelentésével próbálkoztak. Itt egy sikeres és "jogerős" elmarasztalás ellene. Terjesszétek minél több helyen! "

Kérek mindenkit, hogy hozzám hasonlóan terjessze a hírt a facebookon és máshol is. Köszönettel: IGe

vilagnezet.blog.hu/2013/02/07/elegtetelre_koteleztek

KnockKnock 2013.02.10. 12:27:26

@Vilmos Sándor:

Igen, sajnos nekünk is mennünk kellett. Pedig a negyvenet nemrég töltöttem be, ez már nem az a kor, mikor az ember nagyon el akarna menni. Két kisgyerekünk van, ez pedig szintén nem az az élethelyzet, amikor nagyon könnyen ugrálhatnánk. De menni kellett, mivel otthon nem hagynak élni. Hangsúlyozom, mindegy, hogy ki kormányoz. A politikai elit a gazasági háttérfigurákkal karöltve folyamatosan rabolta és rabolja ki az országot. Most csak annyi történik, hogy a Fidesz még mohóbb, mint bárki volt előtte, mindezt egy válság közepette, egy cezaromán barommal a csoportosulás élén. Ez az én véleményem.

KnockKnock 2013.02.10. 12:30:01

@biobender:
Így van, amíg el lehet menni. Lehet, hogy nem vagyok egyedül ezzel az elképzelésemmel? Amíg az Unióhoz tartozni "megéri", csak addig marad az ország az EU-ban, a fiúk szerint. Utána akár jöhet Putyin-atyuska is, ha nekik és a holdudvarnak megéri - márpedig mindenre lehet alkudni, akkor ez is egy forgatókönyv.

AzBence 2013.02.10. 12:47:48

@[megmondoember]:

Mélyen egyetértek a hozzászólásoddal, én a "rendszerhibát" abból az aspektusból közelítem, hogy nálunk az előző rendszer utolsó két évtizede (kb. 1970-től 1990-ig) már inkább puhadiktatúra féleség volt a többségnek.

Ebből kifolyólag sikeres minden olyan politika, ami azokat az időket igyekszik megidézni. Igazából 'Szent Kündünk' erre érzett rá. Nagyon jól csinálja!

A szánalom az egészben igazából az, hogy ennek az emberek bedőlnek, mitöbb várják, hogy jöjjön valaki, aki végre képen törli ezeket az "önelégült, hitvány kapitalista, nagytőkéseket", az EU-nak meg egyenesen a szemébe köp, "Me' nehommá Brüsszel mondja meg, mi legyen a bivalybasznádi öregek otthonának a sorsa!" alapon.

Igazából 'Szent Kündünk' nem diktátorként tekint magára, hanem - ami szerintem még rosszabb - nemzete megmentőjeként. A gond csak az, hogy nem tiszteli azokat, akik őt megválasztották. A hiba, hogy akik őt megválasztották ennek tudatában vannak, és nem tesznek semmit. Így 'Szent Kündünk' előtt 'Szent célok' kezdenek kirajzolódni (pl.: E.ON).

Ugyanakkor Magyarországon az átlagembereknek nem magyarázták el a közgazdaságtan alapjait: miszerint, ha van egy piaci ár, amit - jelen esetben az oroszok - kőbe véstek (szerződésbe foglaltak), úgy én mondhatom, hogy 10%-os rezsicsökkentés lesz, de azt a hiányt, ami ezáltal képződik be kell tömni más forrásból. Nos ezért csinál belőlünk k#rv#t 'Szent Kündünk', vagyis meg van a rezsicsökkentés, majd elmegy rúdtáncolni Moszkvába, kiárusítani Paksot, így biztosítva a majdan megvalósítandó többi - 20-30%-os - rezsicsökkentéseket. Megaztán mit is látott az elődöktől? Elmentek Moszkvába és hirtelen minden megoldódott az anyaországba. Szánalmas!

A jelenlegi csőcseléket - mind az összest aki ma politikával foglalkozik - TILOS Kossuthtal, vagy Széchenyivel egy lapon említeni. Kossuth, de főként Széchenyi a nemzet felemelésén dolgozott, úgyhogy közben saját magát sem kímélte. Így lett MTA-nk, Lánchídunk, és még sok ezer más. Mi következik ebből, hogy Széchenyi tisztelte hazáját egész az őrületig. A mostaniak - akik tegyük hozzá egy betűt nem dolgoztak hitvány, csinovnyik életük során - azt kívánják a hazától, hogy kövesse őket az őrületbe, és ez a nem mindegy.

A következő választásokhoz csak annyit, hogy nincs ma Magyarországon olyan politikai személység aki ne lenne gyáva és emiatt nem tud őszintén beszélni a magyar emberekkel és emiatt minden megmarad az ígérgetés szintjén, amolyan Pató Pál urasan. És sajnos ilyen hazug gyávák irányítanak. 'Szent Kündünket' is ugyanúgy dróton rángatják, mint a gyurcsányabbikat, meg a Gordont, akivel amúgyis körbe kéne venni a parlamentet. De a lényeg, hogy nincs a mai magyar politikai értelemben vett tabula rasa, azaz akit ne rontott volna meg az előző rendszer, így marad a nosztalgia. Csak így nem lesz fejlődés. Mindegy valamit valamiért! De viszont lesz EU átlagon aluli életszínvonal az EU-ban! Ez nem unortodox, hanem paradox!

Csak egy költői kérdés: miért nem ülnek a gyurcsányabbik politikusok? Csak nem azért mert ugyanaz az érdek van mindegyik mögött? Ez az érdek pedig sajnos nem az egyszerű magyar ember érdeke. Sajnos! Na de tényleg mindegy!

Amúgy a cikk nekem is tetszett.

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.02.10. 12:58:35

@Ló Elemér:

A forradalom pillanatnyilag nem jó megoldás. A higgadt erő, a tömeg és a folyamatos tüntetésekkel célba lehet érni. A nyugat már dobta OV-t. A diákok, a tanárok, az éhségmenet tüntetései mind gyengítik majd és magyarázkodnia kell folyamatosan. Ezt kell meglovagolni, állandóan magyarázkodásra kell rákényszeríteni és a folyamatos békés jelenlétekkel ezt nyomatékosítani kell.

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.02.10. 13:03:42

@KnockKnock:

Ez mind a valóságot tükrözi amit leírtál.

"Írom ezt úgy, hogy jobboldalinak tartom magamat, de sem FIDESZ, sem MSZP, sem SZDSZ, sem DK, sem LMP, sem Jobbik szavazó nem vagyok."
Ha komolyan gondoltad amit a végén írtál gyere és építs velünk egy új Magyarországot, mi azon munkálkodunk.
kellemes vasárnapot !

KnockKnock 2013.02.10. 13:08:31

@szabadmagyarnép:
Mást most nem tehetek, drukkolok. Külföldön élek, nem tudok csak úgy hazamenni, de nem is akarok, nemrég érkeztünk, szeretnénk beilleszkedni, két gyerekkel nem lehet fél évente lakhelyet váltani.
De hidd el, nagyon szomorúvá tesz, az, ami otthon van, illetve nincs.

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.02.10. 13:14:23

"A következő választásokhoz csak annyit, hogy nincs ma Magyarországon olyan politikai személység aki ne lenne gyáva és emiatt nem tud őszintén beszélni a magyar emberekkel és emiatt minden megmarad az ígérgetés szintjén,"

Tévedsz, van már olyan tömörülés hazánkban is ahol a vezető őszintén akar beszélni az emberekkel és nem akarja őket becsapni , félrevezetni a valós tények ismeretére alapozva akarja kivezetni az országot a válságból, de ehhez az emberek megértése, kitartása és összefogása és bizalma kell.

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.02.10. 13:17:56

@KnockKnock:

Megértelek, és sok sikert, boldogságot kívánok neked és a kis családodnak. Kívánom találd meg a számításaidat külföldön. Sajnos ez az ország egyre mélyebbre csúszik. Remélem azért figyelni fogod a magyarországi változásokat és néha azért hazalátogatsz, esetleg vissza is költözöl ha látod azt, hogy itt jobbra fordul az élet.

Szia,

KnockKnock 2013.02.10. 13:45:31

@szabadmagyarnép:
Figyelni figyelek. De azt gondolom, hogy amitől jobbra fordulhatna az élet, nem fog elérkezni egyhamar. Érdemes megnézni, mi történt, történik Németországban. Nem az életszinvonalra gondolok, ami a keleti országrészben még mindig nem érte el a nyugatit. Hanem arra, hogy a fejekből még ott sem lehetett kiírtani a régi logikát. Pedig ők aztán nagyon rajta vannak.

AzBence 2013.02.10. 14:13:42

@szabadmagyarnép:

Megtennéd légyszíves, hogy beavatsz a nagy titokba?

Mert én ezeket látom és tapasztalom:

1. Egy fecske nem csinál nyarat.

2. Madarat tolláról, embert barátjáról. Vagyis aki hülyékkel veszi körbe magát az ne csodálkozzon.

3. Nem az a baj, ha az okos hülyéskedik, hanem amikor a hülye okoskodik (lásd MaTROLLcsy).

+1 "Ne azt nézd, hogy mit mond, hanem, hogy mit csinál." És biza! Ez nem fog változni mostanában!

Én szurkolok tiszta szívemből, hogy sikerüljön egy olyan jövőt felépíteni, amiben nincs olyan, hogy jobb vagy bal, csak egy van, és az magyar.

KnockKnock nagyon szépen leírta.

Az a gond, hogy annyian mondták már, hogy majd ők "gatyába rázzák a nemzetet". Aztán mi lett a vége (lásd 2013).

Ja, hogy legyünk Bajnán köztársaság? Kérem. Legyünk. De engedtessék megjegyeznem, hogy

1. Ezt az embert a gyurcsányabbik hozta bárki, bármit is mondjon.

2. Ez az ember már egyszer hazudott. Ugyanis megmondta, hogy ő csak és kizárólag a 2010-es választásokig vezeti a szakértői kormány élén az országot utána megpattan. Most mire készül 2014-ben? Kiállt egyszer is és azt mondta, hogy "Emberek! Gondolkoztam! Szeretném folytatni! Értetek!" Megtörtént ez így? Nem! Vagyis ugyanolyan hazug, mint a ... mostani.

Nos... szerény élettapasztalatom alapján azt mondom, aki egyszer hazudott, az még többször is fog. De ami mégrosszabb neki áll sunyizni az undorítóbb (lásd nincs tandíj, de mégis fizetni kell a felsőoktatásért TROLLmann).

Airgüzü 2013.02.10. 14:17:33

@KnockKnock: @szabadmagyarnép: Sajnos nincs realitás-érzékük, ez világosan kiderül minden megnyilvánulásukból. Sajnos a totalitárius irányultság és a cezarománia nem teszi lehetővé a belátást, az emelt fővel történő távozást. Bukás esetén olyan lesz, mint a sarokba szorított tigris! Nem lesz sem úriember, sem nem fogja soha beismerni az általa okozott kormányzati és országos csődöt. Lassan egész Európa rajtunk röhög, mind a külpolitikánk, mind a gazdaságpolitikánk, mind a belpolitikánk miatt. De megkaptuk, amit érdemeltünk, hiszen megszavaztuk őket...

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.02.10. 14:31:09

@AzBence:

Kedves kommentelő, te félreértettél engemet, én nem a "Bajnán Köztársaságra " céloztam, hanem egy vadonatúj új arcokból álló, új hiteles programot, új reformot, új célokat, szemléletet váltást, új hitet és bizalmat nyújtó tömörülésről írtam. A lényeg ez a tömörülés él, majd meglátjuk demokratikus törekvéseit mennyien hiszik el és követik, már vagyunk több százan, de még kevesen ahhoz, hogy komoly tényezők legyünk. De ez majd idővel gondolom alakulni fog. Van "saját" programunk és elképzelésünk arra, hogy hogyan lehetne kimenni a válságból.
Kellemes vasárnapot.

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.02.10. 14:35:11

@Airgüzü:

Már rajtunk röhög Európa és a világ is,de ezek még tovább erősködnek a magyar nép a haza kárára.
Az igaz, ha valaki legyőzi őket 2014-b3n vért fog izzadni mert mindenhol keresztbe fognak tenni, de ez is kiküszöbölhető egy kis trükkel.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.02.10. 14:56:57

@Lucky Larry Silverstein: Te nagyon ecceri, abban a te adód is benne van. És ha nem lesz mivel megtölteni gázzal, mert nem lesz gáz, akkor is fogsz örülni neki? Nem csak a balliberókat érdekli az alkotmány és az alkotmányosság, hanem azokat a jogérzékkel rendelkező másmilyen politikai beállítottságú embereket is, akik nem szarnak a hajléktalanokra, megváltozott munkaképességűekre, munkanélküliekre, a középiskolai és egyetemi hallgatókra, és azokat is zavarja zavarja a kormány és a Felcsúti Seggszáj ámokfutása, akiknek az alkotmány az alkotmány és nem "gránit szilárdságú" alaptörvény, amely egyre inkább inkább kezd valamilyen átlagos Fidesz-KDNP salátatörvényre hasonlítani.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.02.10. 15:11:18

@[megmondoember]: Én csak azt remélem, hogy a zemberek elfogják hajtani a vérbe, mint 2002-ben. Mert a Felcsúti Seggszáj akkor is elvesztette a választásokat, pedig akkor is folytak az osztogatások, és akkor nem tenyerelt bele ennyi ember egzisztenciájába mint most.
Most már nagyon sokan nem szeretnék még egy cikluson keresztül látni. És a közvélemény kutató cégek hiába mondogatják az elsöprő Fidesz fölényt, azt elfelejtik, hogy rengeteg a bizonytalan szavazó, és ezeknek a jó része rendelkezik pártpreferenciával, csak óvatosságból ezt nem nyilvánítják ki.

biobender 2013.02.10. 15:26:02

@AzBence: "1. Ezt az embert a gyurcsányabbik hozta bárki, bármit is mondjon."

Ez igy sajnos hulyeseg, igy kb. az ovodaban gondolkoznak. Ez az ember egyszer korrektul kirantotta a szarbol az orszagot, ez az smi szamit

"2. Ez az ember már egyszer hazudott. Ugyanis megmondta, hogy ő csak és kizárólag a 2010-es választásokig vezeti a szakértői kormány élén az országot utána megpattan. Most mire készül 2014-ben? Kiállt egyszer is és azt mondta, hogy "Emberek! Gondolkoztam! Szeretném folytatni! Értetek!" Megtörtént ez így? Nem! Vagyis ugyanolyan hazug, mint a ... mostani."

Ugyanolyan.?? Ocsem, te nem a mi bolygonkon elsz.! Ha barmennyire is korrektul mennenek a dolgok, most nem lepne be a ringbe - eddig is rohadt sokat habozott. De szemben az itt pofazo jobberekkel neki nem orom latni, hogy az orszag elsulyed, es senki nincs aki alternativat jelentene.

Az, hogy ez neki sem sikerulhet az mas, de legalabb megprobalja.

AzBence 2013.02.10. 16:23:56

@biobender:

Nos... A helyzet az, hogy hiába mennék pl. én oda és csapnék a bizonyos erkölcsi asztalra és mondanám, hogy eddig és nem tovább! Ha az a tömörülés, vagy érdek, amit ma elitnek hívnak Magyarországon és igazából most is ő irányít, még a 'Szent Kündünk' mögött is ő áll és bizony fogja a hatalomtól remegő pici kezét. De ugyanez az "elit" fogta Antall József kezét is, mondván gyertek komcsik bevezetlek Titeket a kapitalizmus rejtelmeibe.

Szóval odamegyek az asztalra csapok, és azt mondom, hogy eddig és nem tovább. Mostantól a magyar emberek érdekét képviselem. Akkor mi lesz? Semmi.

Ez az elit felröhög és azt mondja: "Te! Itt! Ezt te nem akarod!".

Visszakérdeznék, hogy miért, de az pont akkora h#ly#s#g lenne, mint a k#nai piacon vásárolt érettségiről/nyelvvizsgáról áfás számlát kérni.

Szóval remélem értjük, hogy itt ahogy már az előzőekben egypáran már kezdik pedzegetni a témát, vagyis teljes átalakulás kell, ha úgy tetszik kell egy reset a rendszernek, mert addig lehet itt jönni-menni meg szavazgatni 2014-ben, de felesleges.

Miért?

Mert a fityeszbe is kik ülnek? A volt k#mcs#k. De ugyanúgy ott vannak más pártokban is. Ezért nem lesz rend a közeljövőben, mert az emberek gyávák cselekedni, a vezetés tudja ezt, és ki is használja (végkielégítések stb. stb.).

Próbálkozni meg lehet, csak felesleges, mert közben egyvalami telik: az idő. És biza az idő az ő malmukra hajtja a vizet.

És igazából ezt kéne felfogni, hogy egy életünk van, és k#rv#ra nem mindegy, hogy mivel töltöm ezt az egy életet. Vegetálással, meg próbálkozásokkal vagy kihozok belőle mindent amit lehet. Majd amikor odakerülök odaadom az érmét a révésznek és közlöm vele, hogy indulhatunk, most már minden rendben.

A próbálkozós meg az utóbbi között szerintem ég és föld a különbség. De hozzáteszem mindkét lehetőség választás kérdése és úgy érzem igazából ez a demokrácia lényege is. A másik, hogy a döntésért kőkeményen vállalni kell a felelősséget. És ez a másik Achilles sarka a teljes magyar politikának. Nincs lelkiismeretük. Nincs felelősségvállalás sem. És ez a legborzasztóbb szerintem az egészben.

Éhes_ló 2013.02.10. 16:30:43

A poster téved (vagy hazudik).
Nem bukott meg a buktori vircsaft:
www.szazadveg.hu/kutatas/aktualis/januar-meglepetesek-nelkul-467.html
Messze nincs a bukás szélén.
Köszöni jól van a böszmét követő 2/3 birtokában.
Épp most írja át az alaptörvényt sokadjára, mert, hogy megteheti.
Szar ügy, mi?

Az alkotmánybíróság láthatatlan alkotmánya bukik meg éppen, az a sólyomi örökség (ökörség?) hogy majd ők megmondják mi a frankó, ehhez nem kell írott jogszabály sem, elég hozzá, amit ők a soha senkik által le nem váltható, meg nem választható nagyokosok döntenek.

Ezek után arról ítélnek majd a politikai elfekvő eme verziójának élettől régen elrugaszkodott és érdemükön felül túlfizetett ápoltjai ami írva vagyon, vagy mennek a fenébe, mert beleírják.

Jobb lenne a saját ügyrendjük betartására és a 22 éve napirendre nem vett, válasz nélkül maradt beadványokra koncentrálniuk.
Már ha komolyan veszik magukat, mert a hajlékonyak kapcsán hozott döntésüket követően ez már a társadalomtól nem vagy csak nehezen várható el.

biobender 2013.02.10. 16:48:35

@AzBence: hat ez megint teljes hulyeseg. a teljes atalakulas utoljara oroszorszagban valosult meg 1917 es 1922 kozott, sokra mentek vele.

egyre valaszolj: miert nem kell teljes atalakulas csehorszagban, lemgyelorszagban? mit tudnak ok amit mi nem?

AzBence 2013.02.10. 17:06:51

@biobender:

Tisztelt kommentelő!

Te cseh vagy? Esetleg lengyel? Mert én magyar vagyok. Pontosabban annak tartom magam.

Nos... Ebből kifolyólag l#sz#r#m, hogy ott mi van nagy ívben. Mitöbb az összes volt szoci tagállamban is l#sz#r#m, hogy mi van. Meg azt is, hogy ők ezeket a dolgokat, hogy oldották meg.

Engem az érdekel/érdekelt mindig is, hogy a Hazámban mi van. Mindenki a saját háza táján sepregessen ez rémlik?

Gondolkodj erősen azokon a dolgokon amiket írtam, mert ez a 'beszélgetés' a részemről oka fogyottá vált, mivel a múltból tanulni kell, a jelenben cselekedni, méghozzá úgy, hogy közben a jövőbe tekintünk.

További minden jót kívánok és sok sikert!

semmiextra 2013.02.11. 00:18:14

Az írás sajnos jó és találó. Én meg lassan szomorkodva keresem a bőröndöt.

semmiextra 2013.02.11. 00:23:51

@Éhes_ló:
Kösz, hogy felfedezés előttem az igazságot. Picit gondolkozz el azon mit írtál le. Utána meg kívánom hogy egyszer kelljen az utcán el és csak egy picit.
Ja és tudom, hogy gonosz hely de nézz meg egy működő nyugati jogállamot.

Éhes_ló 2013.02.11. 10:56:08

@semmiextra: szívesen. Megtettem, azért írtam le.
Jobb lenne magyarul írnod, mert így nehezen érthető a mondatod. Ha azt kívántad, hogy kerüljek utcára, akkor viszont kívánom neked és az alkotmánybíráknak is!
A nyugati jogállamok 44 végére kiírtatták, deportálták a zsidaikat, nálunk békében éltek a német megszállásig.
A nyugati jogállamok ráengedték az őreg sztálint ejrópa felére és ettől a győztesek és vesztesek is ugyanazt a komancs terrort és nyomort kapták ajándékba, amitől a magadfajták agya máig képtelen a helyére kerülni, a hajlékonyak és egyéb - nem az olyannyira ájultan tisztelt nyugati jogállamok - szintjén élő békés többség jólétével és életszínvonalával, életesélyeivel együtt.
Amiatt meg csaxólok, hogy két mintajogállam éppen most zárja táborokba és toloncolja haza a cigányokat oda, ahonnan jöttek.
Nekünk is követni kellene a példájukat?
Gondolom igen, merthogy ők a példaképeitek.
süti beállítások módosítása