HTML

Pézsma

Az átlag-magyarnak eddig csupán a különböző fokozatú diktatórikus hatalomgyakorlás verzióiba volt alkalma belekóstolni. Idehaza a demokráciáról nincs és tulajdonképpen sosem volt személyes tapasztalat. A kitűzendő cél éppen ezért nem a demokrácia-kísérlet feladása, hanem éppen ellenkezőleg: az elkezdése kell hogy legyen. Ha mailt küldenél: pezsmablog@gmail.com

Bejegyzések

Pézsma a Facebookon

Utolsó kommentek

  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:56) Vox populi
  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:49) Dunai hekk
  • Éhesló: update: a politika olyan mélyen belenyúlt ebbe a bűncselekmény halmazba, hogy a vége ez a szégyen lett. Egy a zindex és a hekker cooprodukciójában előadott bűncselekményhalmaz odakerülhetett a 2006... (2017.08.22. 12:42) Dunai hekk
  • Éhesló: update: a politika olyan mélyen belenyúlt ebbe a bűncselekmény halmazba, hogy a vége ez a szégyen lett. Egy a zindex és a hekker cooprodukciójában előadott bűncselekményhalmaz odakerülhetett a 2006... (2017.08.22. 12:16) Vox populi
  • Pézsma: index.hu/belfold/2017/08/21/a_bkk_visszakozott_mar_nem_gyanusitjak_az_etikus_hekkert/ (2017.08.21. 22:30) Vox populi
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:56) Vox populi
  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:49) Dunai hekk
  • Pézsma: Uraim, el tetszenek passzolgatni a probléma mellett. Nem az a kérdés, hogy Oroszország és az USA v... (2015.01.02. 23:29) Szófia-expressz
  • Pézsma: @ern0: Igen, azt hiszem, ezzel most túl nagyot mertek álmodni :) (2014.12.11. 19:41) A hatalom-teszt
  • peterirrrr: Igazából én sokszor elgondolkoztam azon, hogy érdemes-e folytatni idehaza, vagy mondjuk meg lehetn... (2014.02.17. 12:59) Most menjek vagy maradjak?!

Címkék

Élet-szerű

2012.12.04. 18:00 Pézsma

150px-Second_Life.pngAmit jogállami téren mostanában élünk át, az mintha nem is a valóság vagy a való élet lenne, csak valami abszurd, élet-szerű hagymáz.

Már a vasárnapi anti-listázós tüntetés idején is úgy éreztem, itt valami tévedés van. Azután Orbán parlamenti megnyilatkozásai ezt az érzést egyértelművé tették: ez a sok ember rossz tüntetésre ment ki. Nem mintha a nácizmus elutasítása nem volna fontos gesztus. Mert az. Bármikor az. Ez nem is kétséges. A gond azzal van, hogy a sorfal a kapu rossz oldalára állt fel, a gólt most nem innen kapjuk.

Jelenleg ugyanis itthon a legkevésbé sem valós veszély zsidólisták felállítása. Így például Rogán Antal is teljes nyugalommal és bátorsággal szállhat szembe egy nem létező veszéllyel a jog és igazság harcosaként. Más kérdés, hogy azután ezt rögvest zárójelbe tette Orbán parlamentben elhangzott mondata, miszerint „Mi, magyarok megvédjük zsidó honfitársainkat”, amivel nemes egyszerűséggel jóváhagyta a listázós szétválasztást. Viszont jelenleg nem náci hatalom épül. Csak egy amolyan csirizelt, koszos-büdös kis autokrácia.

A probléma pedig, hogy a jelenvaló és reális, valóban jogfosztó választási regisztráció és rendeleti alkotmányozás önkénye ellen ennek a tömegnek a töredékét sem mozgatta meg az ellenzék. Sőt, egyáltalán nem szerveztek ellene tiltakozó demonstrációt, holott ez a jogkorlátozás minden egyes választót érint. Csakúgy, mint a választási bizottság kisajátítása, vagy a kampány öncélú korlátozása. Mert mindezek együttvéve a demokratikus rendszer legitimitását jelentő alapokat ássák alá.

Mindez talán nem olyan látványos, mint a Jobbik figyelemért kuncsorgó provokációja, viszont amit a regnáló kormánypárt művel, az ezerszer valósabb veszély és rombolóbb gyakorlat.

És ez itt és most történik!

Ha már arra sem vagyunk képesek, hogy észleljük a valódi veszélyt, és reflexszerűen a heccből bedobott szalmabábokat csépeljük, akkor tényleg gond van.

Mert erre belül röhögve mondhatja Rogán Antal, hogy „ezt már nem engedjük”, mintha a Jobbik és nem a Fidesz lenne hatalmon, és építené le a demokráciát napról-napra, tégláról-téglára. Túl olcsó gól ez a Fidesznek, amellyel támogathatja azt a képet, hogy ők a biztosíték a szélsőjobb fenyegető előretörésével szemben. Miközben egyszerűen felszámolták a kiszámítható jogállamiságot és a demokrácia intézményrendszerét.

Ha Rogán egy olyan valós veszéllyel és botránnyal szemben állt volna ki, mint amit főnöke napi gyakorlatként halálos blazírtsággal előad, talán megérdemel egy biccentést De ameddig ezt a működést teljes mellszélességgel támogatja, addig ez a póz érdektelen és hiteltelen.

Különösen, ha ezt rávetítjük főnöke másnapi performanszára, amikor Orbán egyszerűen kijelentette, hogy köp az Alkotmánybíróság emberi méltóságra hivatkozó megsemmisítő ítéletére, és beleírja az alaptörvénybe, hogy márpedig a hajléktalanság büntetendő.

Remélem tudják követni: Orbán  az alapjogok részévé kívánja tenni, hogy ez a kilátástalan és reménytelen élethelyzet önmagában szankcionálandó bűn.

Rendben, megvan? Most akkor egy pillanatra újra vegyük elő Rogán Antal hősies kiállásának jelenetét a megkülönböztetéssel szemben és tegyük mellé. Kész? Nem éreznek valami furcsát? Hogy a képben nem stimmel valami?

De a legszebb mégis talán Orbán érvelése, miszerint azért kell sk újfent belevernie ezeknek a csacsi alkotmánybíróknak az orrát a saját végtermékükbe, mert az ítéletük „nem életszerű”. Ellenben például annak az életszerűségével, hogy a nincstelen hajléktalant pénzbírságra büntetik, ha a közterületen tartózkodik életvitelszerűen. Miért nem megy a haza a butus, nem igaz? Majd megtanulja a mórest és nyilván megjavul egy kis kóter után. Amikor már egy priuszos hajléktalan lesz. Akinek bűne az, hogy... van. Közterületről ki van tiltva, magánterülete nincs. Tehát? Esetleg egy tábor? Ahol majd kap a kijáráshoz menlevelet, útvonal-engedélyt? Tóni, nem akartál erről mondani valamit?!

Hogy a hajléktalant is megilleti az emberi méltóság és az ártatlanság vélelme az „nem életszerű”. De majd megigazítjuk.

És ennyi. A király szólott. Neki nem ugat be senki, ő ezt megálmodta. Mert mint a középkori királyok, ő a szuverén. A legfőbb hatalom, jogforrás, valamint az út és az élet, mely ítél elevenek, holtak és hajléktalanok fölött (is).

Orbán az önkényt halálos természetességgel közli és gyakorolja. Nem csak rendeleti szinten kormányoz, de rendeleti szinten alkotmányoz is.

Az alkotmányos kontroll egyetlen feladata ugyanis jelenleg, hogy kiválogassa azon alkotmányellenes ötleteket, amelyekről ennek megfelelően tudható, hogy az alkotmányban a helyük. Ez csak világos.

A továbbiakban várhatóan felkészülhetünk még „nem életszerű” bírói ítéletekre, statisztikai kimutatásokra (ja nem, az a drogstratégiánál már megvolt), esztétikai állásfoglalásokra (hopp, azt meg már megkapta a Fekete György) vagy akár természettudományos törvényekre.

Mert hogy Orbán Viktornak ne legyen igaza valamiben, az egyszerűen nem életszerű.


Ha tetszett, kövesd a Pézsmát a Facebookon is!

 

187 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://pezsma.blog.hu/api/trackback/id/tr864947691

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Levél zsidó barátaimnak 2012.12.05. 00:01:04

Fontos esemény zajlik ma délután. Együtt tüntetnek a magukat jobb-, illetve baloldalhoz soroló szervezetek képviselői a parlamentben elhangzott otromba felszólalás nyomán a gyűlöletbeszéd, az antiszemitizmus ellen. Jól teszik. Bár már sokkal előbb sor ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kcsortuleninrogyilszja (törölt) 2012.12.04. 22:31:32

Szerintem Viki ennyi ami látszik és innentől vége.
Egy sértett kisgyerek, egy kisfiú, egy kiskirály akinek a csúnya AB nevű bácsi nem engedte a játszótéri duhajkodást és most durcáskodásból és hisztiből toporzékolva megmutatja, hogy csak azért is úgy lesz, ahogy ő akarja. Minden áron.

Nagy baj ez, nagyon nagy baj.
Ja.
Nem rettegek, hanem sajnálkozok.

Szociknak vége 2012.12.04. 22:33:33

Minden index-blog mindennap ugyanarról szól. Reggel van meeting és napi standard leütés?

-Tegnap-tegnapelőtt Gyöngyösiről.
-Ma mind a regisztrációról szól.

Arról persze nincs poszt hogy Izraelben 2s áp. parlamenti képviselő sem lehet. Erről nem is lesz, mert feldmájer is valahogy elfelejtette.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.12.04. 22:34:45

gyökér blogger, fos blog. amúgy későn ébredtél.

I_Isti 2012.12.04. 22:40:53

Elolvastam Kádár híres '89. április 12-ei beszédét. A franc akarna diktátor, - még ha olyan puha is mint Kádár - lenni, ha a vége az, hogy így szétesik pszichikailag. Az, hogy egy hatalomban levő ember nem élete végéig van hatalomban, hanem néha leváltják - nem a csak társadalmat védi, hanem őt magát is. Paradox módon a minél nagyobb hatalomból való minél nagyobb részesedés az ember totális degenerációját okozza. Kádárt gyakorlatilag szétzúzta a magában jó mélyre elásott bűntudat. Viktornak még szovjet tankok sincsenek a nyakába ültetve, neki külső erőktől nem korlátozva, teljesen szabad a demokráciát, a jogállamiságot, a pluralizmust, a sajtószabadságot kiterjeszteni. Vagy szétzúzni.

Jenyei 2012.12.04. 22:43:37

@MetroGoldwinMayer: ja, mert Göngyösi a kettős állampolgárság elítélésével jött ugye? Baromarcú.

dr kíváncsivagyok 2012.12.04. 22:44:12

@MetroGoldwinMayer: "Arról persze nincs poszt hogy Izraelben 2s áp. parlamenti képviselő sem lehet. Erről nem is lesz, mert feldmájer is valahogy elfelejtette. "

Ki a faszomat érdekel , hogy mi van - volt - lesz Izraelben....de az igen , amit Orvbán és bűnbandája művel az országgal !

Jenyei 2012.12.04. 22:45:14

A nagy szemforgatásban persze hogy nem jöhetett azzal, hiszen Romániában, meg a többi magyarlakta vidéken éppen azt nyomjuk most ugye, ergo mindközönségesen zsidózni kellett. Ennyi, ne gyertek ezzel a bezzeg-Izraellel.

Szociknak vége 2012.12.04. 22:45:26

@Jenyei: Még azzal se. Csak a parlamenti 2s áp-ok listázásával jött.

Erre pont a zsidók listáznak. De nekik szabad.

Szociknak vége 2012.12.04. 22:46:44

@dr kíváncsivagyok: Engem sem érdekel mi van Izraelben de az igen hogy mi van a magyar parlamentben.

Ki az izraeli állampolgárokkal, azonnal!

Jenyei 2012.12.04. 22:47:11

@MetroGoldwinMayer: meg az osztrákok. Ha véletlenül nem tudnád nem véletlenül nem hepciáskodnak Orbánék a sógorokkal kettős állampolgárság ügyében. Pedig van ott is magyar.

dr kíváncsivagyok 2012.12.04. 22:47:30

@I_Isti:
" Kádárt gyakorlatilag szétzúzta a magában jó mélyre elásott bűntudat. "

Ezt a hülyeséget honnan veszed ? Miért lett volna bűntudata ? Jómódban és nyugalomban élt az ország...
Hogy volt egy-két koncepciós per ?
Egy Fradi meccs után több a sérült....Egy hétvégén több a balesetben meghalt...
Mint ami Kádár lelkén szárad !

komplikato 2012.12.04. 22:48:02

@MetroGoldwinMayer: Amíg honfitársaim megdöglését elősegítő szemétségeket törvényesítenek, a legkisebb gondom mások állampolgársága ...
Elkezdték kinyírni a hajléktalanokat, rokkantakat, cukorbetegeket ...
Baszki, lehet utálni az egész világot, meg mindenkit akit bántanak, de a sorban egyszer TE jössz!

dr kíváncsivagyok 2012.12.04. 22:48:22

@MetroGoldwinMayer: A Parlamentből , Te hülyegyerek ? Egy sincs....

komplikato 2012.12.04. 22:49:38

Nem hiszem el, hogy nem pénzért jöttetek szét floodolni off-topic baromságokkal ezt a bejegyzést is. Tök hiteltelen, hogy minden kormányellenes dologra el kezditek kenni a szart ...

dr. jenőke (jenőke) 2012.12.04. 22:50:00

Tegnap 23 óra 38 perckor Ohm törvényének módosítására nyújtottak be (visszamenőleges hatályú) törvénytervezetet, amelynek elfogadása esetén a parlament két pólusa között sikerülhet a fennálló feszültséget megszüntetni a közöttük lévő ellenállás megnövelésével.
A biztosítékok már kimentek Londonba dolgozni, mert ott még van munkalehetőség.

dr kíváncsivagyok 2012.12.04. 22:50:08

@komplikato:
"...
Elkezdték kinyírni a hajléktalanokat, rokkantakat, cukorbetegeket ...
Baszki, lehet utálni az egész világot, meg mindenkit akit bántanak, de a sorban egyszer TE jössz!2...ja - ja, . majd amikor a szellemi fogyatékosokat üti Orvbán...sírhatnak a Fideszgyíkok...

Szociknak vége 2012.12.04. 22:52:06

@dr kíváncsivagyok: A Parlamentből , Te hülyegyerek ? Egy sincs....

-Akkor azért rázta a ketrecet a teljes sajtó és az összes párt, ugye?

Amíg honfitársaim megdöglését elősegítő szemétségeket törvényesítenek, a legkisebb gondom mások állampolgársága

-véssem ide a tegnapi kommentjeidet? Tegnap a Jobbikot és Gyöngyösit szidtad, ma segget csinálsz a szádból?

Szociknak vége 2012.12.04. 22:54:31

@komplikato: Amíg honfitársaim megdöglését elősegítő szemétségeket törvényesítenek, a legkisebb gondom mások állampolgársága

- tegnap csak a zsidók álláspontja érdekelt, amikor Gyöngyösit szidtad. Ma már a honfitársaid érdekelnek?

Kik is a honfitársaid?

Makkasz 2012.12.04. 22:54:54

Szar a helyzet.
Azért nem voltak korábban tüntetések, mert az erős hatalomnak senki sem ellenzője, ha reménykedik, egyszer ő gyekorolhatja.
Tragédia és szégyen, ami Magyarországon történik.
Az hogy kiálltak a listázással szemben, az még nem baj.
A diktatúra építgetés szépen, fokozatosan halad, pont akkora szemétséggel, amiért még nem indul meg a tömeg. utána még egy, még egy, közben kopik az erő, majd mégegy.
Tulajdonképpen az önálló, gondolkodni képes, felelős állampolgár úgy 6 éve megszünt.

Armand-Jean du Plessis 2012.12.04. 22:55:16

Ez a poszt

-pontosan arról szól, amiről szólnia kell,
-amiről nem lehet eleget szólni.

I_Isti 2012.12.04. 22:59:17

@dr kíváncsivagyok: Olvasni tudsz-e? Még egyszer: Kádár "elvtárs" az MSZMP KB előtt, 1989. április 12-én tartott egy beszédet. Erről a beszédről "Rétsági doktor" - aki általam kevéssé ismert - állítólag azt állította, hogy egy "pszichopatológiai dokumentum". Én meg azt állítom, hogy egy szétesett, megzakkant elme produktuma. Gyakorlatilag összefüggéstelen makogás az egész. Szerintem egyszerűen nem volt már képes a lelkiismeretét elhallgattatni, és ez szétzúzta a személyiségét. 1989-ben egyébként csak hónapok választották már el az országot a gazdasági összeomlástól. Nem volt semmilyen jóllét.

dr. jenőke (jenőke) 2012.12.04. 22:59:30

@I_Isti:
Egy diktátor - Sulla - volt, aki hatalma csúcsán megunta a diktátorkodást, és visszavonult magánemberkedni. Pechére visszahívták, mert az utána következő rosszabb volt, mint Ő.

Szociknak vége 2012.12.04. 23:00:07

@Makkasz: Az hogy kiálltak a listázással szemben, az még nem baj.

Az a baj hogy a listázásért nem tüntetett senki!

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.04. 23:01:28

@dr kíváncsivagyok:

A szerencsétlen még az országot se tudja megtippelni, amelyben élünk, nemhogy azt, miről szól e poszt; szerintem nincs sok értelme magyarázni neki. ;-)

Gargantua 2012.12.04. 23:06:11

@MetroGoldwinMayer: Te zsidó vagy, hogy eccerre három biboldó nevét vetted fel?

Szociknak vége 2012.12.04. 23:08:37

@Gargantua: Kiugrott zsidó vagyok. Bosszút állok!

Baldrick68 2012.12.04. 23:09:27

@MetroGoldwinMayer:
Figyelj észlénykém!

Mond neked valamit az hogy "titkosszolgálatok" ?
Szerinted ők mit csinálnak?

1. fassetuggya mer titkos
2. a titkosszolgálatok felderítik hogy mik és kik jelentenek nemzetbiztonsági kockázatot magyarország számára.

Én azért szeretnék abban bízni hogy a különféle szakszolgálatoknál nem pasziánsszal basszák el az időt, hanem dolgoznak ha már egyszer az adófizetők olyan szépen tömik a zsebüket.

Ebből kifolyólag ez a jobbikos faszkodás semmi másra nem volt jó, minthogy elterelje a figyelmet a regisztrációs törvényről.
Azért több mint érdekes hogy pont most jutott eszébe a házi nácinak zsidókat listázgatni, mintha más fontos dolog nem is lenne.

Gargantua 2012.12.04. 23:09:52

@MetroGoldwinMayer: Az nem lehet. Ilyen hülye zsidó nincs.

Makkasz 2012.12.04. 23:10:48

@komplikato: Hidd el, nem pénzért jönnek a fidesz trollok. Sokféle motivációjuk lehet:
- meggyőződés - úgy véli, látja jól a mögöttes célt, és ezek az eszközök megengedhetőek. Egyre vadabb eszközök, természetesen. Ide rángatnak mindent, amit a jobboldali sajtóból összeszednek. Egyre több ébred fel, de mindig marad elég.
- érdek - a jelenlegi rendszer haszonélvezői (vagy megtürtjei), a korrumpáltak, a magas hivatallal rendelkezők, a korrumpálók, a hatalom részesei. Félnek a jövőtől - bukás utáni napon "meggyógyulnak". A fizetett PR apparátust is ide teheted, akiket említettél (olvastad, hogy egy blogra 40 fideszes regisztrált álnevekkel, hogy szétverjék a kirtikusokat, de lebuktatták őket?)
- vezérbe vetett vakhit - ugyanúgy vannak mély Orbán hívők, ahogy voltak Gyurcsány hívők is, akik ha a vezér azt mondja, minden héten a hősök terén csecsemőt kell áldozni, azt mondják, ez baj, és szomorú, de az országért... Nem múlik el csak ha már eltakarodott, akkor is évekkel később és nem mindenkinél.

Szóval nehéz ügy. Ráadásul ezeket marionettként rángatják saját érdekünkben utcára.

Egyébként őszintén, az önállóan gondolkodó, saját világképpel, értékrenddel rendelkező embert nehéz az utcára vinni, pont azért, mert nem akar senkit támogatni, magában, maga erejében, demokráciában hisz. Ezért a hülyék hatalma állandóan garantált.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 23:11:50

@MetroGoldwinMayer: "hogy felmérjük azt, hogy az itt élő, és különösen a magyar országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára. Úgy gondolom, hogy adósai egy ilyen felméréssel Magyarországnak."

Gyöngyösi az ITT ÉLŐ zsidó származásúakról beszélt.

Nem a parlamentben lévő kettős állampolgárságúakról, hanem az itt élő zsidó származásúakról.
A saját szájával.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 23:15:38

@Gargantua: Az a fickó volt, aki a műlábában csempészte a heroint?

Szociknak vége 2012.12.04. 23:17:23

@Baldrick68:

1. Se te se én nem tudjuk mit csinálnak a titkosszolgálataink.

2. Te nem tudod de én tudom hogy a kormány irányítja a titkosszolgálatot. És fidesz kormány van.

3. Tehát a Jobbik bedobott a köztudatba egy fontos problémát. Ez történt.

dr. jenőke (jenőke) 2012.12.04. 23:22:01

@Gargantua:

Nagyon jó könyv jelent meg róla, életéről "Kard és törvény" /Marius és Sulla kora/ címmel.

Kikerestem Neked a vikiben: Sulla visszavonulása.
Kr. e. 79 elején a teljhatalmú dictator általános megdöbbenésre lemondott kivételes hatalmáról, sőt még azt is felajánlotta, hogy hivatali időszakának tetteiért kész vállalni a felelősséget.

I_Isti 2012.12.04. 23:24:22

@Dr. jenőke (jenőke): A wiki szerint lemondott, de nem hívták vissza. Lemondani is azért mondott le, hogy a "természet, a művészet, és a test gyönyöreinek hódolhasson".

I_Isti 2012.12.04. 23:29:53

@MetroGoldwinMayer: Komplett-e vagy? Tízezer gyerek éhezik, a munkanélküliség az egekben, a fogyasztás mint olyan nem létezik, a bankok nem hiteleznek, a külföldi tőke menekül, az életszínvonal csökken, az eladósodottság nő, de szerinted a rosszabbik bedobott egy "fontos" "problémát" a köztudatba. Már hogy ki zsidó? Mer' az probléma? Normális embereknek képzeld el - bár nem hiszem, hogy elegendő agyi kapacitásod van erre - de az hogy ki zsidó, meg ki kevéssé az, az nem probléma.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 23:30:30

@MetroGoldwinMayer: Hogyan tud nem aktuális lenni az, hogy a Parlamentben valaki az itt élő zsidó származásúakról akar listát?

dr. jenőke (jenőke) 2012.12.04. 23:30:34

@I_Isti:
Nagyon régen olvastam a róla szóló könyvet, ha igaz Ürögdi György írta. Lehet, hogy nem hívták vissza, viszont a viki sokat téved, néha én is.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.12.04. 23:35:59

Orbán, Matolcsy, Kerényi, Fekete Gy., Lázár egyszerűen kretén, beteg, szánalmas emberek.
Ja és sunyi, aljas , műmagyar, szarháziak!

Orbán takarodj még van egérút!

csak egy néző 2012.12.04. 23:42:27

Tudjátok ez a nagy mocskos gyűlőlködés,ami ezeken az oladalakon van ez az ami undorító.Ezért tartunk itt ahol(a béka segge alatt) és ez már rohadt unalmas.Nem vagyok se fideszes,se mszp- s,se jobbikos csak szeretnék egy élhető országot,ahol nem az számít,hogy kinek mi a vallása,világnézete és ne akarja rámeröltetni egyiket sem.Úgy szeretnék élni,hogy ne is tudjam a nevét,hogy ki vezeti az országot,és a parlamenti közvetítés ne anyázásról,nácizásról,komcsizásról szólna,hanem azon vitatkoznának,hogy mitől lenne jobb,ha csak egy kicsivel is.Azt hiszem ezt ebben az országban még az unokám sem fogja megérni,már ha itthon akarna maradni.

Makkasz 2012.12.04. 23:46:01

@MetroGoldwinMayer: lol.
De békemenet volt, a nemlétező ellenséggel szemben. Sok olyat, igaz:))) OMG

Ianas 2012.12.04. 23:48:57

@MetroGoldwinMayer: Ki a vérveretes részfaszú hóban recskázó dülledt seggű kőbaszogányt érdekel, hogy ki lehet képviselő Izraelben? Indulsz az ottani választásokon, és zavar a magyar állampolgárságod? Mondj le róla, és máris nyitva áll a Knesset előtted.

Szociknak vége 2012.12.04. 23:49:23

@kolbászoszsömle: Az aktuális verzió szerint, ami már a tünti előtt nyilvánosságra került, a parlamenti izraeli állampolgárokat listáznák.

vs.

A knesszet tagoknak tilos a 2s áp. Érted-e a csíziót?

Ianas 2012.12.04. 23:49:40

@MetroGoldwinMayer: Kimehettél volna, senki se akadályozott. Mondjuk vicces lettél volna egyedül.

Szociknak vége 2012.12.04. 23:50:28

@Ianas: Az érdekel, hogy magyarországon ki lehet képviselő.

Ki az izraeli állampolgárokkal a parlamentből azonnal!

Ianas 2012.12.04. 23:51:57

@MetroGoldwinMayer: ÉÉÉééééés akkkkkóóóóór miiii van??? Iránban meg chadorban kell járni a nőknek, akkor itt mittomén, tegyük kötelezővé, hogy fürdőruhában járjanak az iráni nők? Vagy mi?

Szociknak vége 2012.12.04. 23:52:02

@I_Isti: Ha tízezer gyerek éhezik, minek fizetsz az adódból holokauszt-kártérítést?

Ianas 2012.12.04. 23:53:38

@MetroGoldwinMayer: Értem, amit nem értek, az az, hogy:

1.) Az esetleges görög állampolgárokat is ki akarod zárni?

2.) Mi az összefüggés azzal, hogy Izraelben milyen állampolgár lehet képviselő?

Egy országnak a törvényeit nem az alapján kell meghoznia, hogy egy másik országban milyen törvények uralkodnak. Ezt az oviban csináltuk utoljára.

Igaz, most is Ovi van. De én benne semmit nem akarok csinálni...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 23:54:36

@MetroGoldwinMayer: Most akkor azt mondod, hogy nem azt mondta, amit mondott?

Amúgy, miért akarod, hogy ne legyen választható egy olyan ember, akinek van mondjuk német, román, osztrák, szerb, ukrán, állampolgársága?

Vagy csak azokat jogfosztanád, akik izraeli állampolgárok?

Vagy, ha ezek fel sem merültek benned, akkor nem mindegy a történet szempontjából, hogy a zsidóknál lehet-e más állampolgársága a képviselőnek?

Szociknak vége 2012.12.04. 23:55:40

@Ianas: Nem mintha nem értenéd, de 1x levezetem.

Izraelben nem lehet magyar áp. képviselő, se semmilyen más külföldi áp.

Mo-n egy parlamenti képviselő megkérdezi, ki izraeli áp. a parlamentben, mert nem tetszenek neki az izraeliek a parlamentben. Erre az összes kimegy tüntetni.

Ez az aljas zsidó tórai kettősmérce a gyakorlatban.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 23:57:56

@MetroGoldwinMayer: Szlovákiában sem lehet magyar állampolgár képviselő...

Szociknak vége 2012.12.04. 23:58:18

@kolbászoszsömle:

Nekem elég a nyilvános lista, nem tiltanék én semmit(nem úgy mint a zsidók).

Majd a választók annak a tudatában szavaznak, hogy tudják hogy ki milyen állampolgársággal rendelkezik.

Ianas 2012.12.05. 00:02:30

@MetroGoldwinMayer: Értem a problémádat, csakhogy ez akkor lenne helyes gondolkodás, ha a zsidók valami Borgféle közös tudat lennének. Tehát, most én magyarázom el. Ha valaki itt parlamenti képviselő, akkor az érdekli, mi van Magyarországon. Lehet, hogy nem is ért egyet az izraeli szabállyal, de semmi esetre sincs beleszólása, mert hiszen ő pl. ott nem is lehetne képviselő!

Az, hogy Izraelben milyen törvényeket hoznak, ahhoz az izraeli állampolgárságú magyar képviselőknek tehát kurvára semmi köze.

Namost. Tételezzük fel, hogy a rémálmod valóra válik, és Moszad-ügynökök százai lepik el a parlamentet. Ebben az esetben fel kell tételeznem, hogy nem annyira nagyon hülyék, hogy akár csak esélye lenne a magyar AVH-nak (Alkotmányvédelmi Hatóság, szerencsére nem Andrássy út 60) arra, hogy megtudja, hogy izraeli állampolgárok-e, tehát a listázás nem működik.

Vagyis egy ilyen szabály csak a becsületes kettős állampolgárokat (aki bejelenti) rekesztené ki.

Ha pedig kijelented nekem, hogy ha valaki zsidó, akkor gyárilag nem becsületes, akkor javaslom, hogy szedj be egy szeduxent. Ha még mindig úgy gondolod, akkor 2-t. Ha továbbra is, akkor 4-et. Azt hiszem, az 5. lépcső után már nem fogod úgy gondolni.

Szociknak vége 2012.12.05. 00:09:58

Az, hogy Izraelben milyen törvényeket hoznak, ahhoz az izraeli állampolgárságú magyar képviselőknek tehát kurvára semmi köze.

- Már hogyne lenne köze. Csak nem lehetnek palamenti képviselők. De pl. választójoguk van.

- Azt te ne döntsd el hogy mi müködik. A moszadnak az a véleménye hogy ez igen jól müködik izraelben.

- A becsületes kettős állampolgárok ne legyenek parlamenti képviselők(+semmilyen más közszférások ami részben már ma is így van)

- A zsidók kijelentették hogy semmilyen nem zsidó nem becsületes de ez nem zavar, igaz?

Gargantua 2012.12.05. 00:11:11

@Dr. jenőke (jenőke): Kösz. De úgy emlékszem, Cincinnatus is visszavonult az eke szarvához.

Szociknak vége 2012.12.05. 00:12:22

@Ianas: Egyébként nálunk voltak már külföldi állampolgár felforgatók, így kapásból Kun Béla vagy Rákosi. Nem mintha fontos lenne ez. A parlamenti munka elkötelezettséget kíván. Ha rendőr nem lehet kettős áp. Mo-n, akkor vicc hogy képviselő lehet.

Vastagszivar 2012.12.05. 00:15:51

Sziasztok!
Most léptem be azért ne lökjetek ki. Köszi.

Gargantua 2012.12.05. 00:19:57

@MetroGoldwinMayer: Ide figyelj, te paranoiás. Te is magyar állampolgár vagy, én is. És ugyanúgy gondolkodunk? Egy vérvörös lóf@xt. Nahát akkor?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.05. 00:20:05

@Vastagszivar: Esélyed sincs! Ha náci vagy, a liberálisok rekesztenek ki, ha liberális, akkor a nácik, ha meg puhapöcs, akkor mindkettő...

Ianas 2012.12.05. 00:20:29

@MetroGoldwinMayer: Nem tudtam, hogy rendőr nem lehet, bár őszintén szólva kicsit értetlenül állok a dolog előtt. Nem akkora truvák azért kettős állampolgárnak lenni.

Kun Béla milyen módon volt külföldi állampolgár?

És Rákosi?

Tényleg nem tudom, és most nem olvasok utána, ha fejből tudod, mondd.

Szociknak vége 2012.12.05. 00:22:20

@Ianas: Orosz állampolgárok voltak. És származásilag zsidók, de ne legyünk má antiszemiták.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.05. 00:26:09

@Ianas: "Nem tudtam, hogy rendőr nem lehet, bár őszintén szólva kicsit értetlenül állok a dolog előtt. Nem akkora truvák azért kettős állampolgárnak lenni."

Hát, ez filozófiai okokból van így.
Egy külföldi állam polgára nem lehet részese a magyar állam erőszak-monopóliumának.

Olyan dolog, mint ahogy a hadsereget nem szabad bevetni rendfenntartási célból, mert a hadsereg az ország ellenségeivel harcol, az ország lakossága pedig nem lehet az ország ellensége.

Szociknak vége 2012.12.05. 00:27:28

@kolbászoszsömle: Katona sem lehet 2s áp., komisz baka se.

Ianas 2012.12.05. 00:28:37

@MetroGoldwinMayer: Azt tudom, bár nagy eséllyel te is török-szláv-kun-kitudjamilyen származék vagy, mint ahogy én is (bár anyám kisnemesi származású, de lehetetlen, hogy ne került volna be akár zsidó is a családba. Egyszerűen matematikailag.)

Ok. Lehet, hogy ők közvetlenül. Ez van. :)

De a Nobel-díjasaink is azok voltak többnyire. Ez van.

Valahogy fogok tudni aludni ettől még.

Amúgy érdekes. Itt van ez a marhaság a Magyarországot aknamunkával pusztító zsidókkal, akiket még ugyan nem látott senki (komolyan, kiről tudod biztosan, hogy zsidó, pláne kiről tudnád igazolni, hogy ez bármi módon befolyásolja mondjuk a Magyarország iránt érzett lojalitását), miközben itt van Orbán, aki két kézzel rombolja látványosan az országot, de mi csak zsidózzunk inkább szépen.

Mielőtt jönne a "te akkor mszp-t akarsz" c. kérdés, akkor jelzem, hogy nem. Én egy szabad országot akarok, relatíve sok párttal, amelyik mind konkrét értékeket képvisel, lehetőleg olyan arányban, ahogy ez a társadalomban jelen van. Mert ami a parlamentben van, az egy szürreális majomparádé.

Ianas 2012.12.05. 00:31:29

@kolbászoszsömle: Nemtom, túl van ez misztifikálva. A második felével persze egyetértek. Ki tudja viszont, meddig lesz így.

az_igazi_trebitsch 2012.12.05. 00:34:36

@MetroGoldwinMayer: Kispofa, szeretettel várnak a palesztinok, a gyerekeddel együtt, akiből klassz kis önrobbantó terroristát csinálnak. Amúgy neked speciel mi a fasz bajod van az izraeli állampolgárokkal? Láttál már egyáltalán egyet életedben, vagy csak úgy magától ömlik a szádból a fos?

Hunor Levente 2012.12.05. 00:35:09

Az utolsó pár sortól eltekintve remek, összeszedett írás. Sajnos ez történik az országban. Szomorú, hogy ilyeneket meg lehet tenni.

(Egyébként a természettudományba is már beleszóltak, a GMO-t ugyanis ideológiai alapon tiltják.)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.05. 00:35:37

@MetroGoldwinMayer: Kun Béla akkora orosz állampolgár volt, hogy a Monarchia hadseregébe sorozták be...
Mint Rákosit.

Ianas 2012.12.05. 00:38:51

@MetroGoldwinMayer: Oroszok csak később lettek. Mégis beleolvastam kicsit. KB a mai Románia területén, Rákosi pedig Oroszországtól még messzebb, a mai Szerbia területén született.

Szociknak vége 2012.12.05. 00:41:36

nagy eséllyel te is török-szláv-kun-kitudjamilyen származék vagy - biztosan, de mivel kisnemesi származék vagyok 300 éves családfával, így tudom hogy van bennem kb. 5% német és 1% szlovák vér. Eléggé magyar vagyok.

anyám kisnemesi származású, de lehetetlen, hogy ne került volna be akár zsidó is a családba - ne lehetetlen, de kicsi az esélye. 1900ig a zsidók az arisztokráciába vagy a komolyabb középnemesekhez nősültek be címért-lóvét alapon. A 2 vh. között is még mindenki tudta a másikról hogy zsidó-e vagy nem, a nagyszüleim legalábbis. Vidéken akkor még minden falusi kocsma, teherautó, vegyesbolt zsidó kézben volt. Minden, ami nem a földről szólt, vagy nem tanárság, papság volt.

Elég sok antimagyar zsidót hozott nekünk a kommunizmus(pl. Aczél, Konrád, Kertész Ákos stb.), celebjeink nagyrészt ma is zsidók. De ezt ne úgy értsd hogy minden zsidó aknamunkázik, mert én nem így gondolom.

De messzire mentünk. Annyi kell hogy legyen lista a parlamenti képviselők állampolgárságáról, aztán ha full izraeli parlamentet választanak a választók akkor jóvan.

Szociknak vége 2012.12.05. 00:42:23

@kolbászoszsömle: @Ianas: Igy van. Több állampolgárságuk volt.

Szociknak vége 2012.12.05. 00:43:11

@az_igazi_trebitsch: Semmi bajom velük. Azzal van bajom hogy a magyar parlamentben képviselők.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.05. 01:02:25

Mit nem lehet megérteni Gyöngyösi felvetésén? Ennyire rosszindulatúak vagytok, vagy egyerűen csak debilek?
Nyilvánosságra kell hozni, hogy vannak-e kettős állampolgárok a Parlamentben!
Zsidólistázó hazaáruló köcsögök vagytok. Ti keltitek rossz hírét hazánknak, nem a Jobbik.

komplikato 2012.12.05. 01:05:37

Örülök neki, hogy szerinted a zsidók veszélyes emberek mindenkire, főleg a magyarokra, de nem vagy náci se antiszemita ...

De sikerült neked is elterelni a fontos dolgokról a figyelmet éppen mint a posztban Rogán elvtársnak és a többi ott tüntetőnek, és rólad sem hiszem, hogy ok nélkül teszed.

komplikato 2012.12.05. 01:07:45

@negondolkozz!majdénmegmondom!: "Nyilvánosságra kell hozni, hogy vannak-e kettős állampolgárok a Parlamentben!"

A baj az, hogy háromból háromszor ebből az jött le, hogy "ki a zsidó?!"
Nem mint ha eddig nem gondoltam volna őt vagy a pártja nagyobb felét nácinak, rasszistának, antiszemitának és sovinisztának. Ennyi fontos bölcsesség mellé ész már nem fért.

Szociknak vége 2012.12.05. 01:09:03

@komplikato: Ha a kneszet szabályzatát nézed, szerintük minden nem zsidó veszélyes...:)

Igen, fontos ez a téma. És vannak más fontos témák is, ha ez nem érdekel nem kell hozzászólni.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.05. 01:14:32

@komplikato: De miért kellene idegen állam polgárait eltűrni a magyar törvényhozásban? Ez nem jelent nemzetbiztonsági kockázatot szerinted?
Másrészt miért kellene bárkinek szemitának lennie?
Engedtessék meg, hogy azt kedveljek és ne szeressek, akit jólesik! Vagy valamiféle zsidóimádó diktatúra van???

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.05. 01:33:08

@MetroGoldwinMayer: te tényleg félreérted a helyzetet.

Nem valaki hátsóját védendő volt felhajtás az ügyben.

Ez a színvonal annyira kínosan alacsony, hogy a legjobb megoldást az elviccelők találták meg. A felhajtás is a színvonalnak szól.

Különösen ostoba, és nagyon jellegzetesen jobbikos az a gondolkodásmód, hogy pl. Ertsey azért komolytalankodja el a kérdést, hogy így trükközze meg a válaszadás kényszerét. A jobbikos frakció, és különösen maga Novák Előd ebben a kérdésben annyira látványosan saját magából indul ki, hogy azt vágni lehet. Csűréscsavarást látni bele abba, amikor a képedbe röhögnek, az elég kínos.

Te is itt azzal jössz, hogy biztos azért röhögik körbe a jobbikosokat, vagy mondják el őszintén hogy mekkora suttyóság ez a listázás, hogy annak csak valami trükközés meg összeesküvés lehet a hátterében :)

komplikato 2012.12.05. 01:33:33

@MetroGoldwinMayer: "És vannak más fontos témák is, ha ez nem érdekel nem kell hozzászólni."

De bazz ez NEM az a téma! Pont arról szól amit most csinálsz, más szó szerint életbe és húsba vágó témáról terelsz! Amúgy pont nem érdekel a hazai szar ügyek okán se Izrael, se a kmeszet, mert momentán itt kicsit közelebbi ügyekkel vagyunk elfoglalva.

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Figyelj, két lehetősége lett volna Gyöngyösinek. Vagy Elmondja úgy ahogy elmondja, utána nem sértődik be, hogy antiszemitának és nácinak mondják, gondolják ... vagy összeszed annyi észt, hogy minden kettős állampolgárra vonatkoztatja eleve a szövegét vagy legalább a javított verzióban ezt teszi. Erre sikerült 2+1-szer ezt elsütni.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.05. 01:36:56

@MetroGoldwinMayer: és a megoldás: csináljuk pont azt amit a zsidók! Legyenek ők a mi példaképeink!

Néha nagyon nem értem a jobbikos gondolkodást. Hol utálják, hol majmolják.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2012.12.05. 01:38:44

@negondolkozz!majdénmegmondom!:
ez volt Gyöngyösi felvetése:

"...hogy felmérjük azt, hogy az itt élő, és különösen a magyar országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára."

szövegértelmezés megy-e?
a kettős állampolgárság csak a második felvonás szerecsenmosdatás jelenetében bukkant fel.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2012.12.05. 04:04:11

@Nelson M: Gyöngyösi egy fasz.

Ettől függetlenül állambiztonsági kockázatot jelent, ha egy ország kormányában vagy akár csak törvényhozásában kettős állampolgárok is szerepet vállalhatnak.

És ha ezt az információt kötelező lett volna nyilvánosságra hozni még a választások előtt, nagy valószínűséggel a kettős állampolgárok nem jutottak volna mandátumhoz. Mindegy melyik országról beszélünk.

Ez épp olyan evidens mint az hogy cigánytól nem veszünk házikolbászt.

A "csendesantifatöppség" próbálja eltaknyolni ezt a kérdést, próbálja a felvetőit nevetségessé tenni, próbál hitelesen műfelháborodni satöbbi, ezek a legklasszikusabb módszerek. De ettől függetlenül a kérdés nyitva van és elég sokan kíváncsiak a válaszra.

ezu 2012.12.05. 05:33:50

Még szerencse, hogy elhanyagolható nagyságrendű volt az a "tömeg", aki elment tüntetni, egy félreértés miatt. Ennyien vannak.-:))

ezu 2012.12.05. 05:35:29

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Bezony, hogy kíváncsiak. Ha valaki ilyesmiről hallgat a választások előtt, az bizony becsapaja a választót.

nincs1itt 2012.12.05. 06:30:04

@Baldrick68: Na végre! Szóval, ha jól emléxem, éppen 3 vagy 4 jobbikos nájlonnáci bukott el a "C" típusú átvilágításon...Pont az egyik vezér ürüről(Szegedi Csanád, akit mint "zsidó honfitársat" aposztrofált, az a Vona-Zazrivecz, aki még a nevében sem biztos) derült ki, hogy bizony zsidó származású az Isten adta. De tényleg nincs fontosabb, mint a kettős állampolgárok listázása.
Orbán és pajtásai pedig csinálhatnak amit csak akarnak,mert bizony 22 év alatt hatodszor cseszte át az TELJES politikai elit az eccségsugarú szavazópógárt...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.12.05. 06:42:21

@MetroGoldwinMayer: nem meeting van reggel, hanem "szereposztó dívány". sorbaállás van szopásért

VT Man 2012.12.05. 06:49:54

A posztoló egy rózsadombi lakó lehet, akinek az a válasza a hajléktalanproblémára, hogy a rózsadombon úgy sincsenek, a többi pedig nem érdekli.

Támogatni kell a hajléktalanokat, de azért a többségi budapestieknek is vannak jogaik!

vazzup 2012.12.05. 06:55:28

@MetroGoldwinMayer: szimplán ostoba, rasszista köcsögduda vagy pubikám.

A poszthoz meg: igen, szívemből szólt, szokás szerint a Fidesz szatelit pártjának idehányásából a Fidesz került ki előnnyel. Most elmondhatják, hogy de hát ők megvédik az állampolgárokat, demonstrálták is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.12.05. 06:56:50

Egyébként az írás egyetlen értelmes része, amely felháborodik azon, hogy a nép, az istenadta nép nem tud egy sok százezres tüntetésre kimenni a regisztráció ellen.

Nem az ellenzéki pártok a hibásak ebben, ők kivinnék őket, de pontosan tudják, hogy a regisztráció témájában nem lehet ennyi embert kivinni, mert a nép hülye.

Ezen kívül a post úgy baromság, ahogy van:

1)Az antiszemitizmus elleni tüntetésnek azért volt aktualitása, és volt értelme. Ha erre ki lehet vinni ennyi embert, akkor ki kell.

2) A tüntetés elsősorban a Jobbik ellen szólt

3) A Fidesz eldönthette, hogy hova áll. De ugye ahhoz, hogy kiderüljön, hogy Rogán például ideáll, kellett a tüntetés. Ha nem lett volna, akkor a pézsmának halvány lila fogalma nem lehetne róla, hova állt volna Rogán

4) Ahogy Orbán reakciójában is benne volt a tüntetés, mint előzmény

5) A post írása tehát olyan logikával íródott, hogy: "minek hívtuk ki a vízszerelőt, hát kijött, megjavította a csapot, és folyik a víz". Hát bazdmeg, azért folyik, mert kijött

6) Pézsma nem aggódik a listázás miatt. Ez egy aljas dolog, de egy dolog. Aggódik a regisztráció miatt, ez rendben van. És a végén aggódik a hajléktalanok miatt. Miközben maga mutatja meg, hogy a hajléktalanok ügye nem fenyegethet praktikusan semmivel, mert hát szegény hajléktalanon általában hogy a fenébe tudnák pénzbüntetést behajtani.

5) Persze rondaság, amit Orbánék művelnek, de hogy ez lenne az iszonyat fontos ügy, abban pézsma erősen mellé lőtt. Ami nem lenne fontos, ha nem maga akarna kioktatni másokat, hogy mellélőttek.

nincs1itt 2012.12.05. 06:58:26

@MetroGoldwinMayer: Tényleg nem akarok kötekedni, csak egyetlen kérdésem lenne. Gyöngyösi Mártonnal kapcsolatban.
A szülei diplomaták a Kádár-rezsim ideje alatt - a Te logikádat követve - tehát minimum kommunisták, de lehet, hogy kommunista-zsidók!! Hiszen tudjuk, hogy ki lehetett külügyes akkoriban! Különösen Egyiptom, Irak, Afganisztán és India területére, csak nagyon megbízható kádereket küldenek...
Szóval, a kicsirigó, rózsabimbó Marci, nem lehet más, csak: tudjukki!
NEm kellene tovább pezsegni. Mert akkor ewszembe jut Schön Péter - virtigli ősszittya vezetéknév - a jobbik pénzügyese...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.12.05. 06:59:56

@vazzup:

"a Fidesz szatelit pártjának idehányásából a Fidesz került ki előnnyel. Most elmondhatják, hogy de hát ők megvédik az állampolgárokat, demonstrálták is."

hát hallod, ebből a Jobbik vesztesen került ki, a zsidók nyertek vele, a Fidesz meg akárhogy is, de nem nyert vele. Orbánnak ugyanis a szélsőjobboldali szavazóbázis volt az egyetlen tartaléka. most hátrált egyet, és ezt is elvesztette. megbukott az a kísérlete, hogy jobb felől erősítve nyomja le az ellenzéket.

figyeld meg, a Fidesz az elmúlt hónapokban szerzett a Jobbiktól pár százalékot. ezzel stabilizálta a támogatottságát. na ez most bedőlt, mennek tovább lefele

belekotty 2012.12.05. 07:00:22

@MetroGoldwinMayer: Friss zsidózó nick. Neeel Armstrong, Neeel Armstrong! Mi bajod a zsidókkal egyébként? Le tudod írni?

belekotty 2012.12.05. 07:02:31

@MetroGoldwinMayer: Tudjuk. Azok szoktak így fröcsögni, kedves Neeel Armstrong, 2345, stb.

belekotty 2012.12.05. 07:04:41

@Brendel Mátyás: Speciel egyetértünk. Ezzel a Fidesz vesztett. A jobbik qrvára kibaszott vele. Nem volt hova hátrálni. Vagy a nemzetközi végleges kitaszítottság, vagy a szélsőjobbos szavazók elvesztése. Ráadásul a Jobbikkal való koala 2014-ben nagyon gázos lesz. O.K. Leszalámizzák őket mint a kisgazdákat és az MDF-et, de akkor is nagy lesz a nemzetközi arcvesztés.

belekotty 2012.12.05. 07:05:27

@nincs_itt: Szocionisták. Ez az új kifejezésük erre a náciknak.

vazzup 2012.12.05. 07:06:57

@Brendel Mátyás: majd nézel nagyot, amikor Fidesz-Jobbik szövetség alakul. A Jobbik nem más, mint a Fidesz kihelyezett nyuszis-mamuszos rasszista szekciója. Majd a regisztrációs lehetőség lezárulta után az utolsó két hétben megszavazzák, hogy mégis lehet pártszövetséget kötni, oszt' együtt szépen mennek tovább 2014 után is, a Jobbik immár mint kormányzó erő. Nem mintha most gyakorlatilag nem az lenne... Az első fél év másról sem szólt, mint a Jobbik programjának megvalósításáról.

nincs1itt 2012.12.05. 07:13:18

@belekotty: Olyan mosolyogni való ez az erőlködés a jobbikot védőktől, szóval ez pedig a két lehetséges nagypapája, az ál-történész Vona Gábornak, aki történelem tanár, mert ugye az identitás hamisitás tudjukkik kedvenc elfoglaltsága:

http://www.hadisir.hu/?o*=0&bejegyzesek=lista&*=0&kategoria=1&nev=Zazrivecz&szul_ido=%C3%89%C3%89%C3%89%C3%89-HH-NN&anyja_neve=&p*=5

http://www.hadisir.hu/?o*=0&bejegyzesek=lista&*=0&kategoria=1&nev=Vona&szul_ido=%C3%89%C3%89%C3%89%C3%89-HH-NN&anyja_neve=&p*=5

pjm 2012.12.05. 07:20:29

@MetroGoldwinMayer: de akkor az összessel, nem csak az izraelivel, hanem a pirézekkel is!!!

Tapmancs 2012.12.05. 07:20:30

@Dr. jenőke (jenőke): Most nem azé' mer' kötözködni akarok, de a feszültséget úgy lehet a két pólus között csökkenteni ha csökkentik az ellenállást, nem pedig növelik. Vagy pont ezt tartalmazza az Ohm-tv módosítása hogy fordítva működjön? :)

felcsutisuttyo 2012.12.05. 07:24:03

ROHADÉK NEMZETI TÖRPE NE KÜLDÖZGESD A KAMU KONZULTÁCIÓDAT AZ ÉN PÉNZEMBŐL!! Vazze el lesz kapva a tököd a választás után!!!!!!!!

megtorolom 2012.12.05. 08:00:42

@dr kíváncsivagyok: "Jómódban és Nyugalomban!"
Szabad szétröhögnöm magam? Éltél Te abban az években?Mert én már a Rákosiban is! Úgyhogy ne vedd palira itt a közönséget. Aki ilyet állít annak halvány lila pótfingja sincs azokról az évekről!

nu pagagyí 2012.12.05. 08:04:09

Szerintem csak Rogán ment ki rossz tüntetésre. Neki nem tüntetnie kellett volna, hanem saját önkormányzatában felbontani a koalíciót a Jobikkal, ha már közös jelöltként nyerte el a polgármesterséget.

kvadrillio 2012.12.05. 08:12:30

"A probléma pedig, hogy a jelenvaló és reális, valóban jogfosztó választási regisztráció és rendeleti alkotmányozás önkénye ellen ennek a tömegnek a töredékét sem mozgatta meg az ellenzék. Sőt, egyáltalán nem szerveztek ellene tiltakozó demonstrációt, holott ez a jogkorlátozás minden egyes választót érint. Csakúgy, mint a választási bizottság kisajátítása, vagy a kampány öncélú korlátozása. Mert mindezek együttvéve a demokratikus rendszer legitimitását jelentő alapokat ássák alá."

nem szerveztek ellene tiltakozást, demonstrációt...., mert rajtuk kívüli csoportokat, embertömegeket érintettek ezek az intézkedések ?!
Pedig a jobbikos beszólás, felvetés..., Gyöngyösi beszél...., előre egyeztetett megnyilatkozás, hiszen a képviselők akármit nem közölhetnek a MAGYAR PARLAMENTBEN ! ...mert egyébként Orbán csak összehúzza a szemöldökét és Gyöngyösi egyből összefossa magát ! :)

Az aluljárók maradjanak tiszták, de a hajléktalanok büntetése után lehet, hogy a munkanélküliek,egyéb szoc.ellátásból kiszorultak büntetése következhet.
Akkor, amikor jelen helyzetükért, a MAI BÜNTETŐ POLITIKUSOK, RENDSZERVÁLTÓK A FELELŐSÖK ! MERT A 1,5 MILLIÓ MUNKAHELY MEGSZÜNTETÉSE A KIVÁLTÓ OK, HOGY ENNYI MUNKANÉLKÜLI, HAJLÉKTALANNÁ VÁLT EMBER LETT EBBEN AZ ORSZÁGBAN !

kvadrillio 2012.12.05. 08:21:04

EGYÉBKÉNT FENTIEK UTÁN ELVÁROM, HOGY AKIKET A 23 ÉV ALATT LEKOMCSIZTAK VÖRÖS-CSILLAGOS KITŰZŐVEL VONULJON KI A KOSSUTH TÉRRE !
ÉN IS SZÍVESEN KIMEGYEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.05. 08:21:51

az a megvédi a zsidókat tényleg durva volt, de senkinek nem tűnt fel akkor ismét, ahogy a múltkori zsidózás se.

megtorolom 2012.12.05. 08:27:44

@kvadrillio:
"Akkor, amikor jelen helyzetükért, a MAI BÜNTETŐ POLITIKUSOK, RENDSZERVÁLTÓK A FELELŐSÖK ! MERT A 1,5 MILLIÓ MUNKAHELY MEGSZÜNTETÉSE A KIVÁLTÓ OK, HOGY ENNYI MUNKANÉLKÜLI, HAJLÉKTALANNÁ VÁLT EMBER LETT EBBEN AZ ORSZÁGBAN !"
PONT!!!!
És ebben valóban úgy zusammen ludas az összes politikus, és háttér ember! Amúgy mellesleg az úgymond "rendszerváltást" ami hatalom átmentés volt, már a 80-s évek közepén elkezdték. Itt meg ölik egymást az emberkék, holott mindenki palira lett véve. Részemről Maryanne árok, ámbár nem illik szennyezni a környezetet!

wicha 2012.12.05. 08:29:42

@csak egy néző: az első mondatod sajnos egy következménye a mai helyzetnek, de a többivel teljesen egyetértek. Leszarom, ki fia borja vezeti az országot, csak tegye azt amiért odatette a nép: vezesse az országot egy szebb jövő felé. Utópia. Tudom.

tomwar 2012.12.05. 08:35:52

@MetroGoldwinMayer:
Ird ide, hanyadik sorban szerepel a kettos allampolgarsag kifejezes:

www.mkogy.hu/internet/plsql/ogy_naplo.naplo_fadat?p_ckl=39&p_uln=241&p_felsz=98&p_szoveg=&p_felszig=98

Utana mosdass szerecsent...

Sir Galahad 2012.12.05. 08:43:23

Már elnézést, de ha jól értem, az egész antiszemitizmus elleni fellépés műbalhé csupán? Akkor ezt legyenek szívesek már megmondani a tisztelt ellenzéknek is, amelynek képviselői sportot űznek a kormány lefasisztázásából.

notib 2012.12.05. 08:44:56

Pézsma: elég sok zagyvaságot hordasz össze, a legnagyobb öngól, a hajléktalanok jogaira való hivatkozás, mely természetesen a választói jogra is vonatkozik...

azt, azért körül írhatnád, hogy a hajléktalan, a régi rendszer alapján, hogyan kerülne fel a választói névjegyzékre, a hajléktalanok esetében pontosan a regisztráció az, ami biztosítja, hogy a választói jegyzékbe kerüljön és szavazhasson, ez bizony részedről öngól...

bizony kis (Pézsma) patkány...

arról, meg hogy az AB döntése miatt (akarata ellenére senki sem helyezhető biztonságba a menhelyeken, mindenkinek jogában áll meghalni) hány hajléktalan fog ezen a télen megfagyni, majd tavasszal visszatérünk....

notib 2012.12.05. 08:50:11

@felcsutisuttyo: nagy marhája vagy az Istennek, itt senki sem volt, és senki sem lesz elkapva egyetlen választás után sem a "politikusok" közül, itt legfeljebb az olyan sötét barmokat fogják elkapni, mint Te....

ha egy kicsivel is több eszed lenne, amire már nincs sok remény, akkor rájönnél, hogy a POLITIKUSOK SZÁMÁRA EZ EGY KÖVETKEZMÉNYEK NÉLKÜLI ORSZÁG,
ha ebből sem értesz, akkor leveszem rólad a kezem, többé nem okosítalak, reménytelen ügy...

Rémbódess 2012.12.05. 08:54:29

@kolbászoszsömle: Nem, az a Julius cézár volt :)

2012.12.05. 09:06:21

@Sir Galahad:

Összefoglalom a ballibák programját: "antiszemita, nácifasiszta, monnyonle".

Agyhalottaktól kár többet várni.

kvadrillio 2012.12.05. 09:12:31

Ötmilliós kocsi 30 ezres bírság miatt - néhány információ a Zoltán Ákos nevű, végrehajtóként "dolgozó" maffiózóról

Ötmilliós kocsiját vesztette el egy 30 ezer forintos parkolási bírság miatt Lippai László. Később kiderült, nem ő az egyetlen: egy végrehajtó több embert rabolt már így ki.
A népszerű színész hiába vitatta a büntetést, panaszával elkésett, közben a XVI. kerületi önkormányzat okmányirodája végrehajtást kért az addigra 61 635 forintra duzzadt adósság miatt. A színész súlyos beteg édesanyját vitte kétnaponta orvosi kezelésre, s annak rokkant kártyájával parkolt a kórház előtt. Ennek ellenére megbüntették, s az ügy - Lippai hiába próbálta utólag bizonyítani, hogy jogosan nem vett parkolójegyet - a végrehajtási szakaszig jutott. A színész állítja: nem tudott semmilyen bírósági döntésről, az árverezés is derült égből villámcsapásként érte.
Zoom
- Ez botrány, nem hiszem el, hogy ezt ma Magyarországon meg lehet csinálni! - fakadt ki. - A végrehajtó kedden egy többfős csoporttal érkezett az árverésre, amelynek tárgya a négy éve vásárolt, 62 ezer kilométert futott Honda CR-V típusú autóm volt. Ez a kocsi újonnan 7 millióba kerül, most is ér legalább 4,5-5 millió forintot, de a végrehajtó a becsértékét 900 ezer forintban állapította meg. Végül 570 ezret ajánlott érte az egyik alak, zsebből tette ki a pénzt a házunk előtt álló kukára, amelyen a végrehajtó a jegyzőkönyvet is megírta. Aztán elkérték a kulcsot, a forgalmit, a szervizkönyvet, bevágták magukat a kocsiba, és már ott sem voltak.
Zoom
Ráadásul az autón hitel is volt, még közel 3,5 millió forint. A vevő, aki a licitáláson elnyerte az autót, ugyan kijelentette, hogy majd ő fizeti a részleteket, de erről megállapodás írásban nem született, s a végrehajtó a jegyzőkönyvben sem tüntette fel. Így jelen állás szerint nyilván Lippainak kell törleszteni tovább a kocsit, ami már nincs is a birtokában. A papíron törvényes végrehajtási eljárás tehát a 61 ezer forintos adósság után többmilliós kárt okozott a színésznek, aki már nem sokat tehet.
Az árveréstől számított 15 napon belül kifogással élhet, és akár perújrafelvételt is kérhet.
- Fontos, hogy ha a becsértéket rosszul állapították meg, és egy többmilliós értéket árvereznek el pár tízezer forint adósság miatt, akkor méltánytalan hátrányt szenved az adós - mondta Kamarás Péter ügyvéd. - Ha a lakásban volt kisebb értékű, az adósság összegére fedezetet nyújtó ingóság, akkor azt kellett volna lefoglalni. Ha ráadásul a bírósági határozatról sem tudott, akkor perújítást kérhet, hiszen joga lett volna ott lenni a tárgyaláson, hogy megvédje álláspontját, a végrehajtást is felfüggeszthették volna.
Lippai László gyakorlatilag beleroppant az ügybe, s minden követ megmozgat, hogy bizonyítsa igazát.
Dr. Zoltán Ákos bírósági végrehajtó csütörtökön elérhetetlennek bizonyult.
Zoltán Ákos több embert rabolt már ki ily módon
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumtól a Blikk megtudta: felkeresik a Magyar Bírósági Végrehajtói Kamarát, hogy kivizsgálják Lippai László ügyét, és elkérjék az iratokat.
A Lippai autóját elárvereztető végrehajtóval már többen is így jártak, házukat is elveszítették, ám a minisztérium csak a lap cikke után figyelt fel a jelenségre.
Közben pénteken áldozat jelentkezett náluk. K. Martin szinte ugyanazt a történetet mesélte el a Blikknek, mint pár nappal ezelőtt Lippai László, leszámítva, hogy Martin negyvenezer forinttal megúszta a látogatást.
– Egy reggel arra riadtam, hogy harminc ember verődött össze a házam előtt. Meglepetésemre arra az árverésre érkeztek, amelyen a kocsim került kalapács alá. Nem értettem, így az autó papírjait és a slusszkulcsot bent hagytam a házban, a rendőröket pedig kihívtam – kezdte történetét Martin.
Megjelent a végrehajtó is, dr. Zoltán Ákos. Dörömbölt a kapun, és azt üvöltözte, hogy Martin nyissa ki az ajtót. Az autó forgalmiját követelte, ám azt nem tudta megmondani, milyen tartozás miatt kívánja lefoglalni a körülbelül két és fél millió forintot érő Volkswagen Polót. Mivel a kezében végzést lobogtatott, a kiérkező rendőrök melléálltak, és felszólították Martint, hogy engedelmeskedjen a bírósági végrehajtónak.
– Eldöntöttem, hogy az életem árán sem viszi el senki az autót. Kiderült, egy húszezer forintos rendőrségi szabálysértés miatt akart megkopasztani, amit korábban befizettem. Erről az önkormányzat őt is értesítette, ez azonban nem érdekelte, tovább erőszakoskodott – mondta Martin. – A tömeg akkora cirkuszt csinált, hogy inkább kifizettem a 41 ezer forintos követelést – tette hozzá Martin, aki bírósághoz fordult.
Zoom
Csak ezen a napon dr. Zoltán Ákos még öt helyre elment a XVI. kerületben, hogy pénzt sajtoljon ki áldozataiból. Az lap megtudta azt is, hogy az önkormányzat az elmúlt időben már egyre kevesebb munkát adott a férfinak, ugyanis a végrehajtásokról sosem tudott elszámolni a szükséges papírokkal.
A Magyar Bírósági Végrehajtói Kamarában már többen keresték rajtuk dr. Zoltán Ákost, de a kamara munkatársai sem érik el őt - olvasható a Blikkben.
Szerkesztőségünk ezért úgy döntött, segít azoknak, akik szeretnének néhány szót váltani a Zoltán Ákos nevű hiénával: kérjük olvasóinkat, hogy aki bármit tud róla, írjon nekünk. Küldje be a fényképét, privát telefonszámát, lakcímét, adatlapját stb. Tekintsük ezt közszolgálatnak.
(Kuruc.info)
Frissítés: Bujkál a bűnöző, de megtudtunk róla ezt-azt
Autóját már elvették, így Lippai László most a járművön lévő 3,5 millió forintos hitelét próbálja menteni, mielőtt a bank felmondja a szerződést, és egy összegben követeli tőle a pénzt. A színész, akinek egy 30 ezer forintos eljárási bírságból 61 ezer forintosra duzzadt adóssága miatt árverezték el az ötmilliót érő Honda CR-V-jét, hétfőn sokadszorra kereste fel a végrehajtó, dr. Zoltán Ákos irodáját, de vele személyesen ezúttal sem tudott találkozni. Azonban ezúttal legalább nem jött el üres kézzel.
– Nem volt bent, kérdeztem, hogy szerdán, amikor ügyfélfogadás lesz, tudok-e vele beszélni – mondta Lippai. – Azt mondták, nem tudnak mondani semmit, végrehajtáson van, sok a dolga. Megkaptam viszont a végrehajtási ügy teljes dokumentációját, amire szükségünk lesz, hogy kifogással éljünk az eljárással szemben. Gondolom, addig a pénzemet se látom, ami az autó árverezéséből megmaradt – tette hozzá lemondóan a színész.
Mint ismeretes, Lippai Lászlónál múlt hétfőn jelent meg a végrehajtó és az árverésre érkező licitálók. A szemtanúk szerint voltak olyanok is, akik „fizetett statisztaként", kétezer forintért vállalták, hogy szaporítják a tömeget, de nem licitálnak az autóra. A jelenlegi forgalmi értékén 4,5-5 millió forintot érő Honda becsértékét a végrehajtó a helyszínen mindössze 900 ezer forintban állapította meg, végül 570 ezerért vitte el az árverési vevő, akinek a jegyzőkönyvben a neve helyett csak egy cég hevenyészve odaírt neve állt.
Lippai a végrehajtótól azonnal a Budapest Autófinanszírozási Zrt.-hez rohant, mert innen vette fel a hitelt a kocsira. Azt akarta megtudni: kikérte-e már valaki az autó törzskönyvét, amit a bank a hitel lejártáig biztosíték gyanánt magánál tart.
– Kiderült, a banknak opciós, vagyis elővásárlási joga van a kocsin, de ha egy tőlük független ügyben árverezik azt el, akkor e jogról nekik le kell mondaniuk – mondta a színész. – A törzskönyvet még nem kérte senki, de azt is kiadják majd. Most arról kell megállapodnom velük, hogy fennmaradhasson a hitel, hiába nincs meg a fedezet, vagyis az autóm, törleszthessem tovább havi részletekben, és ne kelljen azt a 3,5 milliót egyben kifizetnem.
Lippait rendkívül megviselte ez az ügy, főként, hogy tisztában van vele: nem lett volna szabad hagynia, hogy idáig fajuljanak a dolgok. Ha az árveréstől számított nyolc napon belül, vagyis szerdáig kifogással él, akkor a végrehajtói kamara vizsgálhatja ki az ügyet, hogy megállapíthassák: jogos volt-e a tartozáshoz képest ilyen nagy értékű foglalás.
A kamara sem találja
A végrehajtói kamara sem találja dr. Zoltán Ákos végrehajtót, aki állításuk szerint „felszívódott”, sem telefonos, sem írásbeli megkeresésükre nem reagál. A Magyar Bírósági Végrehajtói Kamara (MBVK) hétfői sajtótájékoztatóján elmondták: kivizsgálják Lippai László autójának végrehajtási ügyét, s ennek érdekében felszólították Zoltán Ákost, hogy nyolc napon belül nyújtsa be az ügy összes iratának eredeti példányát. Amennyiben ennek nem tesz eleget, akkor vagy újra felszólítják, vagy azonnal fegyelmi eljárást indítanak ellene.
Zoltán Ákos végrehajtó ellen már van egy fegyelmi eljárás folyamatban egy másik esettel kapcsolatban, amelynek tárgyalását tegnap délelőtt tartották Tatabányán. De ugyanez vonatkozik Zoltán testvérére, Hunorra is, akinek fegyelmi tárgyalása ma lesz, illetve volt sógornőjére, aki szintén állt már ilyen eljárás alatt. A Zoltán testvérek, Levente, Ákos és Hunor ugyanabban az újpesti végrehajtói irodában dolgoznak. Zoltán Ákos korábban a saját felügyeleti szervénél is próbálkozott, ahogy az MBVK sajtótájékoztatóján Schmidt Zoltán elnökségi titkár elismerte: 200 millió forintot próbált meg inkasszózni a kamara bankszámlájáról – okirat nélkül.
(Blikk nyomán)
Néhány adalék
Meg nem erősített információink szerint Zoltán Ákos bírósági végrehajtó élettársa Kállay Judit, aki szintén "szakmabeli": végrehajtó, a Galea Zrt. tulajdonosa (iwiwes adatlapja itt). Közös gyerekük Zalán Dániel, legutóbbi lakókörnyezetük Őrbottyán-Csömör környéke. Jogtalan árverésekkel kisemmiztek embereket otthonukból és vagyonukból. A gépkocsiparkjuk egyik kimagasló értékű gépjárműve egy 50 millió értékű fekete Bentley Gt Continental (Cook-szigeteki rendszámmal közlekedett pár évvel ezelőtt). A család milliárdos vagyonnal rendelkezik.
Zoom
Középen Kállay, éppen "dolgozik" (kép: Fort András, Szabad Riport Tudósítói Iroda)
Zoltán Ákos testvérei szintén bírósági végrehajtók: Zoltán Levente, Zoltán Ágota, Zoltán Hunor. Munkatársaik: Kiss Balázs, Balogh Ágnes. A végrehajtó csapat elérhetősége: 1043 Bp. Kemény G. utca 6, 2. em/9.
Zoltán Ákos telefonszáma: 06-1-272-0244, fax: 272-0245, 06-30-579-7606, 06-30-579-7611.
Zoltán Levente: 06-1-370-1583.
Balogh Ágnes: tel/fax 06-1-370-3150.
Végrehajtások alkalmával 20-30 fős alvilági bandával járják végig hétköznap a végrehajtás alá vont személyeket, és fenyegetik az embereket, amennyiben nem adják át értéküket. A ház előtt kiabálva az adóst a szomszédok előtt lejáratják, ha fizet, ha nem. A végrehajtás pénzbeli kifizetése nem téríti őket jobb belátásra, mert az adós értékeit akarják elszedni kikiáltási ár alatt, egyharmad áron. Ha az adós fizet, idegesen elkullognak.
Zoltán Ákos céges autójának rendszáma: MBC 028.
Ez a fitnesszhálózat is az ő érdekeltségük: speedbody.hu/
További adatok: egy cégben van Kállay és Zoltán Ákos, tehát biztosan van közük egymáshoz, és valószínűleg ez a veresegyházi cím lesz Zoltáné:
1(09) A társaság tagjainak adatai
1(09)/1 [01 09 882126 ] OFFÉ Hungary Kft. 1225 Budapest, Tűzvirág utca 13.
A tagsági jogviszony kezdete: 2008.09.17.
Változás idopontja (törlés): 2010.06.25.
Törlés kelte: 2010.08.06.
Hatályos: 2008.09.17. - 2010.06.25.
1(09)/2 Békefi József (an: Boda Piroska) 2364 Ócsa, Kiss J utca 45.
A tagsági jogviszony kezdete: 2008.09.17.
Változás idopontja (törlés): 2009.01.06.
Törlés kelte: 2009.02.09.
Hatályos: 2008.09.17. - 2009.01.06.
1(09)/3 Beregszászi Csaba (an: Tóth Gabriella) 2360 Gyál, Venyige köz 10. 2. ép.
A tagsági jogviszony kezdete: 2008.11.12.
Változás idopontja: 2009.01.06.
Változás idopontja (törlés): 2010.06.25.
Bejegyzés kelte: 2009.02.09.
Törlés kelte: 2010.08.06.
Hatályos: 2009.01.06. - 2010.06.25.
1(09)/4 Farkas Attila (an: Gencs Gabriella) 1042 Budapest, Kemény Gusztáv utca 6.
A tagsági jogviszony kezdete: 2008.11.12.
Változás idopontja: 2009.01.06.
Bejegyzés kelte: 2009.02.09.
Hatályos: 2009.01.06. - ...
1(09)/5 Márkos Kincső (an: Réthly Sarolta) 1086 Budapest, Dankó utca 35. Fszt.
A tagsági jogviszony kezdete: 2008.11.12.
Változás idopontja: 2009.01.06.
Változás idopontja (törlés): 2010.06.25.
Bejegyzés kelte: 2009.02.09.
Törlés kelte: 2010.08.06.
Hatályos: 2009.01.06. - 2010.06.25.
1(09)/6 Zoltánné Edőcs Margit (an: Pázmándi Margit) 2151 Fót, Repkény utca 14.
A tagsági jogviszony kezdete: 2008.11.12.
Változás idopontja: 2009.01.06.
Változás idopontja (törlés): 2010.06.25.
Bejegyzés kelte: 2009.02.09.
Törlés kelte: 2010.08.06.
Hatályos: 2009.01.06. - 2010.06.25.
1(09)/7 Kis Csaba (an: Monoki Ibolya Ilona) 5310 Kisújszállás, József Attila utca 33.
Szavazati jog mértéke meghaladja 50%-ot.
A tagsági jogviszony kezdete: 2010.06.25.
Változás idopontja: 2010.06.25.
Változás idopontja (törlés): 2011.11.04.
Bejegyzés kelte: 2010.08.06.
Törlés kelte: 2011.11.07.
Hatályos: 2010.06.25. - 2011.11.04.
1(09)/8 dr. Zoltán Ákos (an: Dénes Ilona) 2112 Veresegyház, Vásárhelyi Pál utca 65.
A tagsági jogviszony kezdete: 2011.11.04.
Változás idopontja: 2011.11.04.
Bejegyzés kelte: 2011.11.07.
Hatályos: 2011.11.04. - ...
1(09)/9 dr. Kállay Judit (an: Kállai Mária) 1042 Budapest, Kemény Gusztáv utca 6.
A tagsági jogviszony kezdete: 2011.11.04.
Változás idopontja: 2011.11.04.
Bejegyzés kelte: 2011.11.07.
Hatályos: 2011.11.04. - ...
Zoltán Ákos és Kállay Judit további cégei:
Zoom
Rákattintva nagyítható
Zoom
És itt van maga Zoltán Ákos is - még ő fenyegetőzik jogi lépésekkel:

MEGDÖBBENTŐŐŐ!!!
M,ILLIÁRDOS VÉGREHAJTÓ-MAFFIA ?????????????????????!
MI ET ????!!!!!
IZMUS IDE-ODA !
KAPITALIZMUS....1920-AS ÉVEKET IDÉZVE ???????!
MŰBALHÉKAT CSINÁLNAK PÉNZÉRT ????!

ESZEM MEGÁLL !!!!!
MILYEN RENCER EZ ITT ????????!!!!!!!!!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.05. 09:14:24

Na még egy bérrettegő seggfej..

A legviccesebb, hogy ez a szerencsétlen majom is, azt az MSZP-t hozná vissza mely feltalálta az autokráciát.

Az MSZP kezdte mind a kultúra, mind a bankrendszer, mind a közTV, minden téren beültetni saját megbízható elftársait.

nem véletlen hogy most nyivákolnak a szoci csicskások.
Hisz épp az ő jól kiépített autokráciájukat bontják jelenleg le.

Ha megnézzük az MTV székháznál kik tüntetnek, hát a szocik által kinevezett csicskások.
Fekete ellen kik ágálnak legjobban, a szocik által kinevezett csicskások.
Szegeden a Botka által 10 éve pályázat nélkül kinevezett csicskás ájvékol.

MIndenhol ez megy. Kiépítette az MSZP az autokráciát, és nem enged belőle.

A rendszer haszonélvezői, mint ez a blogtulaj is, meg retteg nekik kicsit szivességből.

McDobbent 2012.12.05. 09:16:33

Asit, ait, asit. Uncsi ez a fizetett alretteges. Es uncsi a sok alap nelkuli komment is. Szerintem varjuk meg mi lesz a vege. A ber-rettegok az mszmp 8 eves amokfutasa alatt nem rettegtek.

Uncsiiiii, uuuuncsiiiii. 2014 is kikaptok, mert nem veszitek eszre, hogy ugyanazok rettegnek es kommentlnak. Azvemberek tobbsegenk szerencsere megjott mar az esze.

Ouroboros 2012.12.05. 09:21:23

Hibátlan. Megint megérte idejönni :)

Kis reménysugár, hogy nem mindenki reménytelenül hülye és/vagy geci ebben a kurva országban.

Ouroboros 2012.12.05. 09:23:40

Pézsma Főnök, szerintem a normális kommentelők dicséreténél is komolyabb elismerés, hogy egy komoly kontingens jobbermajmot küldött az állampárt a blogodra :D

Gracca! :)

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.05. 09:26:15

@flugi_: Már többször mondogattam, hogy a cigánybűnözés áldozatai (illetve gyilkosság esetén túlélő rokonai) nemzetközi médiumokban is fennen hangoztassák, hogy ők bizony zsidók.

Három perc alatt likvidálná az ENSZ, a NATO és az izraeli hadsereg a renitens fasiszta cigányokat, akik immáron nem egyszerű magyarokat, hanem a kiválasztott sérthetetlen nép tagjait sanyargatnák.
Aztán lehetne vidáman gyarapodni nélkülük.

Na? :)

nu pagagyí 2012.12.05. 09:26:42

@imperial: A tüntetésnek valóban ez volt a programja, nem ok nélkül.

Az általad "ballibáknak" hívott ellenzék egyébként több, egymástól független pártból áll. Programjaikat elolvashatod a honlapjaikon, amennyiben valóban érdekel.

2012.12.05. 09:26:57

Ez egy nagy baromság volt, a drága álellenzék részéről, akiknek a kormánypárttal közösen a legfőbb céljuk a számukra veszélyes rivális oldal megsemmisítése. Erről szól az egész meg a félremagyarázásról.

kvadrillio 2012.12.05. 09:34:25

"Amiről nem beszél a cionista nagykoalíció: Izraelben nem is lehet képviselő, aki kettős állampolgár

Így szól a vonatkozó jogszabály:
16A. Ha egy Kneszet-tag más, az izraelin kívüli állampolgársággal is rendelkezik, és a másik ország törvényei lehetővé teszik, hogy lemondjon arról az állampolgárságról, akkor nem teheti le az esküt addig, amíg mindent meg nem tett ennek érdekében, továbbá nem lehet a Kneszet teljes jogú tagja, amíg le nem teszi ezt a nyilatkozatot.
Zoom
Áder János, Reuven Rivlin, a kneszet Kövért megalázó módon kitiltó elnöke és Israel Meir Lau rabbi ölelkezik az izraeli parlamentben
16A. If a Knesset member holds an additional, non-Israeli citizenship, and the laws of the country whose citizenship he holds permit him to be released from such citizenship, he shall not declare allegiance until after he has done everything required on his part to be released from such citizenship, and he shall not enjoy the rights of a Knesset member until he makes his declaration. (Forrás)
(Kuruc.info)"

...NEMTOM....ÉS EZ ITT ÉLET-SZERŰ ?????????

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.05. 09:34:37

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Ha én egy kis borsodi faluban élnék csupa cigány szomszéd által zaklatva, akkor azonnal felvenném a zsidó vallást és azontúl a moszad dolga lenne az őrzésem. Nyilván hathatósabb eszközökkel védenének meg a rablógyilkosoktól (ami csak idő kérdése, ugye), mint nemtörődöm és inkompetens rendőrségünk.

kvadrillio 2012.12.05. 09:38:49

@negondolkozz!majdénmegmondom!: :)))))...HA-HA-HA....LEÜTNÉNEK A KAPUALJADBAN, UTÁNA JÖHETNE A NATO ??????????:o) ...UTÓÓÓÓÓLAG ?!:)

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.05. 09:44:10

@kvadrillio: Hááát :)) jobb, mint erős rendőrségünk, aki beviszi, majd kiengedi a cigánybűnözőt (mert a törvényeink így rendelkeznek).

Szerintem faji alapon jobban megvédenének, felsőbbrendű kiválasztotti jogon.

Nem? :)

Hiszen még a közt. elnök úr is meglátogatna talán, hozna üdítőt meg gyümölcsöt. Sokszor elég egy szóbeli atrocitás és már ott virít az egész őrezred a lakásodon... :O

Nikorene 2012.12.05. 09:46:00

@notib: :) No azt megnézem, amikor a hajléktalan bemegy a LAKHELYE szerinti jegyzôhöz a LAKHELYÉRE postázott értesítôvel, hogy ô bizony regisztrálna, mert választani szeretne, ezért kérne idôpontot, majd miután közlik vele a LAKHELYE szerinti jegyzônél, hogy dehát ügyfélkapun keresztül is regisztrálhat, és akkor nem kell idôpont, boldogan HAZA megy, belép az ügyfélkapujába, és regisztrál...
Hüje-e vagyol? :D

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.05. 09:46:12

Olyan idők jönnek, hogy megéri zsidó papírokat hamisítani.

Mint pár évtizede ugye a keresztleveleknek volt jó árfolyama...

:)

VT Man 2012.12.05. 09:50:13

@Brendel Mátyás:
"Nem az ellenzéki pártok a hibásak ebben, ők kivinnék őket, de pontosan tudják, hogy a regisztráció témájában nem lehet ennyi embert kivinni, mert a nép hülye."

Te mondtad: a nép hülye.

Akkor 2014-ben, ha az ellenzék nyerne, akkor is a nép hülye? Vagy akkor hirtelen megokosodik, hiszen az MSZP-re szavazott?

kvadrillio 2012.12.05. 09:51:54

@negondolkozz!majdénmegmondom!: TE...., TAGJA-E VAGY AZ ŐREZREDNEK, HOGY ILLEN TÁJÉKOZOTTNAK TŰNSZ ?????! NETÁN-TÁN PARANCSNOKA-E VAGY VAGY CSAK BELE VAGY-E SZERVEZVE-E-E ,????! :o) MERT NAGYON FITOGTATOD-E ITTEN-E AZ "IN-KONGNITÓDAT"-EEE ?! :DDDDDDD

kvadrillio 2012.12.05. 09:52:45

@kvadrillio: plánehh...a milyen bátor vagy-e a sötétben ?!:O)

kvadrillio 2012.12.05. 09:55:48

@negondolkozz!majdénmegmondom!: egybként....randa TEPSI-SZÁD VAN..... mindig a M EDGYESS-PITE JUT ESZEMBE RÓLA, AMIT TEPSIBEN SÜTNEK UGYE ! :o)

notib 2012.12.05. 09:57:52

@Nikorene: Te bizony hülye vagyol, de nagyon, ugyanis a hajléktalan lakhelye a nyilvántartásban település szintű bejegyzéssel szerepel, tehát a budapesti hajléktalannál Budapest bejegyzéssel, egyéb cím nélkül, így, csak, hogy Te is megértsed a szűk agyaddal, HA AKAR szavazni, akkor megteheti, és a település szerinti jegyzőnél regisztrálhat, és utána szavazhat, ha akar, ez a régi rendszerben nem működött, mivel nem volt hova küldeni az értesítést, érted már kis butus, vagy hülye-e vagyol ???

kvadrillio 2012.12.05. 09:59:12

"már ott virít az egész őrezred a lakásodon... :O" EZ...PEEDIG EGY FELETTÉBB ROSSZ MÓDSZER, MERT VALAKI MÉG MEGIJED TŐLED ÉS SKIZOFRÉNNÉ VÁLIK !
HA ILYET TAPASZTALNÉK A KÖZELI ISMERŐSEIM KÖZÖTT, MÉG KOMOLYAN MEGDÁDÁZNÁLAK !

...télleg KOMOLYAN.

nu most átgondollak.........<:Í

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.05. 10:02:50

@kvadrillio: A közt. elnök úr csak úgy magában járkál megbántott magyargyűlölők lakására? Szerinted?

notib 2012.12.05. 10:04:13

@Nikorene: na kis butus, amiről Te írsz az volt a régi, a regisztráció előtti rendszer, csak hát vagy nem azt olvastad amit írtam, vagy hülye vagyol és nem értetted meg, ugyanis a hajléktalan a lakcímjegyzékben település szintű bejegyzéssel szerepel, egyéb cím nélkül (ha nem hajléktalan szállón él) így az egyetlen esély, ha akar szavazni, az a regisztráció, a korábbi rendszerben nem volt hova küldeni az értesítést, hiába szerepelt a névjegyzékben...

ha szavazni AKAR, regisztrálnia kell....

érted már, vagy hülye vagyol ???

Farkantoán Chatpartner 2012.12.05. 10:04:57

"regnáló kormánypárt" - könyörgöm, mutass már egy olyan kormánypártot, amelyik nem regnál.

nu pagagyí 2012.12.05. 10:06:36

@Trompf: Kicsit sok a csicskázásból egy csicskától. A helyzet az, hogy az előző alkotmány nem tette lehetővé, hogy a kormánypárt elfoglalja a médiumokat, így tehát nem is foglalta el. Kondor Katicával és a Csurka-jegyzetekkel is kiválóan elvoltak. A TV vezetői sem MSZP csinovnyikok voltak, még az M1-é sem, nem beszélve a Duna Tv-ről. A magánszektorban semmi nem akadályozta a jobboldali sajtóbirodalom kiépítését. Az akkori média kuratórium betartotta a pluralitás elveit, nem is tehetett mást, mert nem egy teljhatalmú vezető irányítása alatt állt, mint most, hanem a mindenkori kormány- és ellenzéki pártok képviselőiből álló 50-50%-os vezető testület irányította. Ehhez jött még a sorsolással választott civilkuratórium, ami leginkább a klónozással szaporított álpolgári körök faszkalapjaiból állt. Vígan üzemelt a Lánchíd és az Info rádió, egy darabig még a szélsőjobb is frekvenciát kapott. A tényeken azért elgondolkozhatnál, ha korlátoltságod engedi.

kvadrillio 2012.12.05. 10:11:01

@negondolkozz!majdénmegmondom!: "nu most átgondollak.........<:Í "......MERT ÍGY KÖZVETLENÜL GYILKOSSÁ VÁLSZ ! ÉRTETED-E ???!

...avagy...egy INTERNETES HOZZÁSZÓLÓ HOZZÁSZÓLÁSÁVAL GYILKOLNI TUD !!!!!

ÉRTED-E ???!!!

Nikorene 2012.12.05. 10:11:29

@notib: Nohát, nohát. Ha van a hajláktalannak település szintû bejegyzéssel ellátott lakcímkártyája, akkor regisztrált hajléktalan, és a bejegyzett településen eddig is résztvehetett a szavazáson, csak egyéb a település hatáskörébe tartozó jogokat nem volt jogosult pl automatice önkormányzati segélyre.
Tehát akik regisztrált hajláktalanok, azok a r´gi rendszerben is szavazhattak, akik meg nem regisztráltak, azok az újban se fognak tudni.
Most akkor már nem hüje vagyol, csak eccerûen szándékosan csúsztató kis papucsállatka? :D :D

kvadrillio 2012.12.05. 10:11:42

most megijedtél mi ????!!!!

BAROM !

kvadrillio 2012.12.05. 10:13:31

@Nikorene: HA-HA-HA...DEHUMOROSVAGY +!!!!!:o))))))

Nikorene 2012.12.05. 10:13:34

@notib: Nem kellett neki értesítést postázni a régi rendszerben, ha volt település szintû bejegyzése... google a Te barátod is, de csak ha akarod :D

Nikorene 2012.12.05. 10:21:56

@kvadrillio: Köszi. Imádom, mikor kommentel valaki nagy mellénnyel, kapásból fikázva a bolggert, és utána két klikkel kideríthetô, hogy baromságot ír :D Aztán még neki áll feljebb :)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.12.05. 10:24:31

"Ha már arra sem vagyunk képesek, hogy észleljük a valódi veszélyt, és reflexszerűen a heccből bedobott szalmabábokat csépeljük, akkor tényleg gond van."

Ezzel egyetértek! Siccpali sem a valódi okok miatt került süllyesztőbe. De hát a média már csak így működik... Az ultrabalos jobbiknak és a nagy testvér(é)nek pedig végre már tényleg el kellene tűnnie a történelem ...gödrében.

gigacherry 2012.12.05. 10:38:05

@Makkasz: "Egyébként őszintén, az önállóan gondolkodó, saját világképpel, értékrenddel rendelkező embert nehéz az utcára vinni, pont azért, mert nem akar senkit támogatni,"

Szerinted az első Fidesz-ellenes tüntetéseken kik voltak kint? Talán valaki által rángatott bábok? És azok az önállóan gondolkodó emberek, akik mindig otthon maradnak és soha semmiért nem állnak ki, soha semmi ellen nem emelnek szót? Gondolkodj el ezen még egyszer.

Hajdú Peter 2012.12.05. 10:40:28

Ha a "magyar" zsidokban volna egy csepnnyi tiszteseg, akkor sajat magukat listaznak, hogy erre ne keljen allami forrasokat igenybe venni. Azt hogy ezt nem teszik bizonyitja az aljas szandekukat.

kvadrillio 2012.12.05. 10:41:45

@Nikorene: "Pszichopaták sokkoló világa!
pszichopata.uw.hu/ - Tárolt változat
A pszichopaták társadalmunk kíméletlen,érzelmek,empátia, erkölcs nélküli ragadozói.Köztünk élnek és nehéz tenni ellenük,ha valakit kiszemelnek"célponttul"!"

PSZICHOPATA VAGY-E-E-E ?!

NEVÁLASZOLJMÁSDOLGOMVAN.

turulpina 2012.12.05. 10:45:09

@MetroGoldwinMayer: "Minden index-blog mindennap ugyanarról szól. Reggel van meeting és napi standard leütés?"

Te fröcsögöd minden nap, minden blogon ugyanazt a fost az ótvaros náci pofádból.

Van valami reggeli meeting a hontalan szobanáciknál, hogy aznap miről kell fröcsögni, és meddig kell felkúszni orbán / vona / simicska valagában?

Még nácinak is szar vagy, magyarnak egyenesen alkalmatlan, emberként meg rég megbuktál.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.05. 10:46:32

@nu pagagyí:
CSak tisztázandó..
A szocik az közTV-től kb darabra annyi embert bocsátottak el, mint amennyit a Fidesz. és beültette saját embereit, pl Navarró Balázst..
Aki ekkor nem tüntetett, mint most, hanem beült a kirugottak helyére és tette a dolgát, amit az MSZP diktált neki.

Ha a Hír-TV léte a bizonyíték arra, hogy nem volt semmi gond, akkor most sincs, mitöbb még jobb hisz jelenleg ha jól tudom az ATV egyszerre két frekvenciát is birtokol, hála a független bíróságnak.

Ezt az 50-50% kuratórium dolgot cseppet azért eltúloztad... Ugyanis egy Fideszes se volt benn, épp azért mert bohózat szintjére degradálta az MSZP a jelölést. És ellenzékiként azt az MDF állított oda tagokat, aki amiatt esett ki 2010-ben mert a szocikkal karöltve indultak Bokrossal, a Fidesz ellen.

873ujr3rk 2012.12.05. 10:48:58

"jó de gyurcsány szemkilövetett, most meg nem lövet szemet orbán, tehát akkor diktatúra volt, most pedig demokrácia"

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.12.05. 10:54:00

Még vannak tanúk!
Édesanyám (88) belsőépítész. Meredten, elképedve bámulja a tévét. - Ez a Fekete György az a FEKETE GYÖRGY! -mondja. -Ő volt nálunk a legvéresebb szájú kommunista!
Anyám a KERTI-ben dolgozott "végig". (Kerti: Kereskedelmi Tervező Iroda, később Vállalat.) Fekete György is ott dolgozott.

Sajnos ilyen ez a sunyi, álszent, műmagyar, simlis, gonosz , aljas fideszes banda!

Orbán takarodj, még van egérút!

turulpina 2012.12.05. 10:57:30

@Hajdú Peter: Ha a 'magyar' szobanácikban volna szemernyi gerinc (ahogy nincs), akkor felvállalnák, hogy azok, amik: ótvaros büdösszájú nácikák.

nandras01 2012.12.05. 11:02:17

@Gargantua: de.
az ekeszarv mellőli.

turulpina 2012.12.05. 11:03:53

@Trompf: olyan hülye vagy, hogy mindezt el is hiszed, vagy csak olyan aljas, hogy megfizetnek érte?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.05. 11:09:29

@A náci ellenes tüntetés jelzés Orbán,van már tömeg:
Balavány azt írja az Általános Épülettervező vállalatnál dolgozott. El kéne dönteni, mielött nosztalgiázni kezdünk kisfiam.. :)

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.05. 11:13:24

@turulpina:
Te melyik részét nem hiszed ?
- Hogy az MSZP kirugott többszéz embert a Köz tv-től ?
- Hogy Navarrót ők ültették oda, aki most tüntet ?
- Hogy az ATV-nek van frekvencija ?
- Hogy nem ült Fideszes delegált a közmédia felügyeletben, hanem csak MDF, SZDSZ, MSZP-s delegáltak ?

Melyiket nem hiszed mond kedves ?

wmaki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.12.05. 11:15:25

Ajvékoltok, mi, libsik??
Majd amikor jönnek a zsidók, és elrabolják hazánk édesvízkészletét, akkor majd ráébredtek az igazunkra, de akkor már késő lesz!!!

I_Isti 2012.12.05. 11:28:10

@wmaki: Igen, pontosan erre az ördögi tervre vonatkozó ürgebőrbe varrt titkos dokumentumokat csavartam ki egy békaember kezéből a múltkor. Az volt ráírva, hogy "Szigorúan titkos", a címe pedig ez volt: a Duna elterelése Budapesttől Jeruzsálem alá .

horgi1 2012.12.05. 11:30:02

Nemzeti konzultáció legyen stadion építés ügyben!
Azt persze nem szorgalmazza a "nagy vezér". Az ilyen "nagy vezérek" MINDEN ESETBEN átlagos, vagy átlag alatti intelligenciával bírnak és tele vannak komplexusokkal pl:törpe vagyok, nagy stadion kell;vidéki vagyok,oda kell a stadion;soha nem leszek igazi értelmiségi, akkor körbe veszem magam középszerű emberekkel; nem vagyok keratív ötletgazda, leszek cselezgető, piti csaló stb...
Beteg ember, beteg országa lettünk,ez az igazán veszélyes vírus!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.05. 11:40:59

@horgi1:
Ezt legfeljebb csak te szeretnéd hinni.
Mióta nem a kőbalta predesztrinálja a hierarchiát ez nincs így.
A "nagy" vezérek nagy része jóval intelligensebb az átlagtól.
Legtöbbször épp ezért bírta meggyőzni a többieket, hogy legyen ő a vezető az adott közösségben.
Persze nem kiemelkedő IQ-val rendelkeznek, hisz akkor már túlságosan elütnének az átlagtól, de átlagon felülivel minden esetben.

parttalan 2012.12.05. 11:54:52

@Trompf: Lássuk csak:

1. Igen, az mszp-kormányok alatt is rúgtak ki embereket a közmédiából, de korántsem olyan fűnyíróelvszerűen, mint a kormányváltás után több hullámban. És ami a legfontosabb: a kormány marhára nem szólt bele a leépítésekbe politikai alapon. Ha így lett volna, akkor nem történt volna meg pl. Farkasházy T. vagy Váradi Júlia kirúgása a MR-ből Such alatt, vagy Bánó elküldése a Nap-Keltéből. Az akkori közmédia-átszervezéseket (Magyar Rádió átalakítása), leépítéseket rengeteg kritika érte, de nem az aktuális kormány kénye-kedve szerint folytak - nem úgy mint '93-ban vagy 2010 óta.

2. Navarró Balázs régi tévés, azzal vádolni, hogy a szocik vitték be a tévébe, merő hazugság.

3. Az ATV-t (még) nem tudja cseszegetni a hatalom, mert a tévécsatornák frekvenciaelosztása, pályáztatása más, mint a rádióké. Plusz az atv anyagi helyzete rendben van, a tulajdonosa finanszíroza, nem szorul rá az államra - nem úgy, mint mint a most már csak volt két nagy kerrádió, amelyek közül az egyiket (Class FM) vastagon tömik pénzzel, a másikban (Neo) pedig nem hírdetettek és a valóban rossz gazdákodás miatt is tönkre is ment.

4. Ez a legnagyobb baromság a részedről. A fideszesek azért nem voltak bent 2002-2006 között a közmédia kuratóriumokban (2006-2010 között úgy emlékszem már ott ültek), mert egész egyszerűen az a dacos, akarnok elv vezérelte őket: ha nem mi osztjuk a lapokat, ha csupán egyek vagyunk a többi párt mellett, akkor már nem is kell az egész.

turulpina 2012.12.05. 12:41:15

@parttalan: most mér kell ilyeneket írni, szegény beteges hazudozó szarjancsi jobbos (ismerünk ilyen miniszterelnököt a fidesznél?) most kereshet új lózungokat.

turulpina 2012.12.05. 12:42:51

@Trompf: szóval csak aljas hazudozás, mindjárt gondoltam.

Hazug szarpatkánynak lenni kifizetődő egyébként? Gyros-ásznak mindenképp, de droid szinten is van valami kompenzáció? Esetleg ez valami jobbos mlm-rendszer, ha tudsz beszervezni magad alá újabb elvtelen hazug rongyokat, akkor jutalék is jár?

horgi1 2012.12.05. 15:44:24

@Trompf: Valóban elüt az átlagtól a "nagy vezér", de nem pozitív, ÉPÍTŐ értelemben. Ez esetben Viktor a nagy ROMBOLÓ. Sorolhatnám még a homogén masszából kítűnő negatív emberi tulajdonságait,de ezt olyan gátlástalanul és nyílvánvalóan felvállaja,hogy sokadszorra felesleges összegeznem. Nem lehet pozitív előjellel rendkívüli személyiség egy ilyen tuskó, aki a maga prosztó stílustalanságában építi az "új nemességet". Amitől valóban más Viktor; hogy Felcsúton a hokedlin üldögélve, a témához kapcsolódó szépirodalmat olvasgatva megfogalmazódott benne a gondolat;hogy én is ilyen gátlástalanul építem mások pénzéből a saját hatalmamat. Ezt meg is csinálta. Ráadásul nem Ázsiában, hanem Európa közepén. Ez valóban zseniális! Kellett hozzá pár millió mentálisan retardált agyhalott, akik színtén ismert szereplők az aktuális szépirodalomból. Ismétlem az alapgondolatom amiért hozzá szóltam;hogy nem a hajléktalanok, hanem a sportcsarnokok ügyében kérünk népszavazást!Ez is felesleges levelezgetés lenne, mert tudjuk a megkérdezettek 80% -a elutasította a választási regisztrációt és mégis van. Figyelmen kívül hagyja O.V. a közakaratot (mint az AB-t), miközben a mi pénzünket kezeli,amiért mi (legalább is én )keményen megdolgozunk és jelentős mértékben adózunk.Nem téma a demokrácia,ilyen autokrata vezetővel.

mpreston 2012.12.05. 16:02:40

@negondolkozz!majdénmegmondom!: olvasd el pontosan, mindenkiről álltalában , konkrétan a parlamenti tagokról.

mpreston 2012.12.05. 16:07:28

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: minden képviselő átmegy valamilyen átvilágitáson. nem hiszem , hogy egy is közüluk kettős állampolgár lenne. ez csak egyszerűen naci frocsogés volt, igazi értelme nem sok.

incze 2012.12.05. 16:44:49

Orbán facebook oldalára az alábbit jegyeztem be:

---
Olvasom az indexen, hogy "Orbán szerint életszerűtlen, hogy ne büntessék a hajléktalanságot". Én elég békés ember vagyok, ezért csak annyit mondok erre, hogy tetves csirkefogó, egy felkapaszkodott senkiházi, aki elfelejtette, vagy szeretné elfelejteni, honnan jött, és mi mindent kapott ingyen mások munkájából, azokéból is, akik azóta mindenüket elvesztették és az utcára kerültek. Ez a dolog a velejéig aljas.

Ma itt nálunk Európában van ez a törekvés akkora, sőt nagyobb skandallum, mint egy idióta médianáci agymenése. Nem vagyok egy mozgalmár típus, de mindent meg fogok tenni az ellen, hogy ez az aljasság érvényre jusson.
---

Én ezt most komolyan gondolom, Szakirodalomként egyelőre csak a Kohlhaas Mihály jut esezmbe, de nagyon szívesen veszem, bárkinek van valami ügyes elképzelése.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.05. 17:03:15

@mpreston: És ha mégis, akkor leszopod a kutyámat dobszó mellett a Kossuth téren?

mpreston 2012.12.05. 17:32:51

az kutyád a képen, vagy te vagy ? amúgy a kutyaszopás nem igazán tartozik vágyálmaim közé.
ha jól értelek, te nem értesz egyet bejegyzésemmel? de ott több állitás van, kritikai észrevételed mire irányul?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.12.05. 22:22:10

@vazzup: nem nézek majd nagyot. ez is egy lehetőség sajnos.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.12.05. 22:38:00

@VT Man:

"Te mondtad: a nép hülye.

Akkor 2014-ben, ha az ellenzék nyerne, akkor is a nép hülye? Vagy akkor hirtelen megokosodik, hiszen az MSZP-re szavazott?"

no, te is hülye vagy. a "hülye" az nem egy determinisztikus, kétértékű dolog. hülyének az olyan embert mondjuk, aki relatíve keveset tud, relatíve túl sokszor gondolkodik hibásan.

ha mérni akarjuk a dolgot, és szám szerint definiálni, akkor például az IQ tesztet lehet alapul venni. nem vagyok benne biztos, de a 80-as IQ alatt van valami hivatalos határ a gyengeelméjűségre.

namost, hülyegyerek, a 80-as IQ-hoz azért az IQ-tesztben kell helyes megoldást is mondani, mert a 0 pontos IQ teszthez tartozó IQ alacsony

érti? tehát a hülye is eltalálhatja néha a helyes megoldást. csak ritkán.

ráadásul az IQ tesztek kérdései egymástól függetlenek. a választások során meg ugye tanulhatnak az emberek. még a hülyék is. tehát ha az emberek 2014-ben leváltják a Fideszt, az kb olyan, mint amikor a hülye második ismétlésre már sokkal jobban tudja ugyanarra az IQ-tesztre a kérdést.

fontos kiegészítés: az IQ teszt átlaga 100. én ennél sokkal magasabb IQ-val rendelkezem, tehát nekem magasabban van a hülyeség határa.

a helyes politikai döntés nagy valószínűséggel való eltalálásához is több IQ kell.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.12.05. 22:39:27

@Brendel Mátyás:

"ugyanarra az IQ-tesztre a kérdést."

jav.: a választ.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.06. 10:18:46

@mpreston: Erre: "minden képviselő átmegy valamilyen átvilágitáson. nem hiszem , hogy egy is közüluk kettős állampolgár lenne. ez csak egyszerűen naci frocsogés volt, igazi értelme nem sok."

De kis finnyás vagy! Na jó, akkor kinyalod a seggem dobszó mellett a Kossuth téren, ha mégis van kettős állampolgárságú képviselő a Parlamentben?
:)

mpreston 2012.12.06. 10:46:53

nem hiszem, hogy erre sor kerülhet, több okból is , ha ilyen igényed van, közvetlen környezetedben kell partnert keresned, ezért kár a blogban megjelenned. viszont elárulom neked, hogy maga a téma sem érdekel különösebben, annyi fasz van a parlamentben, hogy inkább valamiféle inteligencia és műveltségi teszt bevezetése lenne célszerűbb.
ebben az irányban nehezen lehet előrehaladnod, mert a képviselők előzetes állampolgársági vizsgálata -éppúgy mint egy inteligenciavizsgálat - nincs előirva a törvényekben. a másik nagy pofon az újpolgárok űgye, akiket most ideszerveztek fideszt választani. elvileg ők is választhatók, de ha otthon kiderül róluk az új polgárságuk, akkor mindenre ráadásul még piszkálni is fogják őket, olyant meg talán mégsem fog a fidesz kitalálni, hogy másodállampolgárságnak nem számit a román, szlovák, ukran, szerb, horvát, osztrák meg a többi néhányszáz, csak az izraeli, gondolom ezen járnak az agykerekeid, ha nem a szopásra vagy nyalásra koncentrálsz. már bocsi. én tényleg beszélgetni járok ide, ha irsz, ne ajánlj nekem semmi olyant , ami nem a témakörben illik, mert nem egyezik az izlésünk.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.06. 11:07:01

@mpreston: Tudtam, hogy nincs vér a pucádban!
Csak üres semmitmondó fecsegés, nácizás.

Még a jellegzetes szállóigéket, mondásokat sem ismered. Ejjejej, tanulj még sokat!

mpreston 2012.12.06. 12:14:01

Most tényleg igazad van, mert a javasolt lehetőségek nem keltették fel az érdeklődésemet, pucám lankadt maradt. De ne veszitsd el a csüggedésedet, találsz vállalkozót, csak nem ezen a blogon.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.06. 15:28:57

@mpreston: Tudtam, hogy kiragadod a lényeget a mondandómból.

Tudod mit, inkább mégse tanulj, ha nincs mivel!

mpreston 2012.12.06. 16:10:50

azért érdekelne, no nem annyira, de picit, hogy mi hajt téged, hogy egy üres blogon, ahol már senki nem jelentkezik, gyalázkodjál velem, hiszen még a durvaságaira sem feleltem hasonló stilusban.

mpreston 2012.12.06. 16:30:10

amolyan iskolásféle lehetsz, aki kinyújtogatja a nyelvét a nagyokra, pedig olvashatnál inkább könyvet. az egri csillagok nagyon jó, olvasmányos.ha esetleg nehezen megy az olvasás, akkor tudok más könyvet ajánlani, ez akkor is jó, ha kimaradtál az iskolából.előadhatod a lányoknak, mintha teveled történt volna meg. akkor is jó, ha lányféle vagy, ott van a dobókatica, ő jó példakép lehet. ha elolvastad, más irodalmat is ajánlhatok.
süti beállítások módosítása