HTML

Pézsma

Az átlag-magyarnak eddig csupán a különböző fokozatú diktatórikus hatalomgyakorlás verzióiba volt alkalma belekóstolni. Idehaza a demokráciáról nincs és tulajdonképpen sosem volt személyes tapasztalat. A kitűzendő cél éppen ezért nem a demokrácia-kísérlet feladása, hanem éppen ellenkezőleg: az elkezdése kell hogy legyen. Ha mailt küldenél: pezsmablog@gmail.com

Bejegyzések

Pézsma a Facebookon

Utolsó kommentek

  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:56) Vox populi
  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:49) Dunai hekk
  • Éhesló: update: a politika olyan mélyen belenyúlt ebbe a bűncselekmény halmazba, hogy a vége ez a szégyen lett. Egy a zindex és a hekker cooprodukciójában előadott bűncselekményhalmaz odakerülhetett a 2006... (2017.08.22. 12:42) Dunai hekk
  • Éhesló: update: a politika olyan mélyen belenyúlt ebbe a bűncselekmény halmazba, hogy a vége ez a szégyen lett. Egy a zindex és a hekker cooprodukciójában előadott bűncselekményhalmaz odakerülhetett a 2006... (2017.08.22. 12:16) Vox populi
  • Pézsma: index.hu/belfold/2017/08/21/a_bkk_visszakozott_mar_nem_gyanusitjak_az_etikus_hekkert/ (2017.08.21. 22:30) Vox populi
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:56) Vox populi
  • Éhesló: www.hirado.hu/2017/07/27/hol-a-hatar-az-etikus-hekkeles-es-a-buncselekmeny-elkovetese-kozott/ (2017.08.28. 10:49) Dunai hekk
  • Pézsma: Uraim, el tetszenek passzolgatni a probléma mellett. Nem az a kérdés, hogy Oroszország és az USA v... (2015.01.02. 23:29) Szófia-expressz
  • Pézsma: @ern0: Igen, azt hiszem, ezzel most túl nagyot mertek álmodni :) (2014.12.11. 19:41) A hatalom-teszt
  • peterirrrr: Igazából én sokszor elgondolkoztam azon, hogy érdemes-e folytatni idehaza, vagy mondjuk meg lehetn... (2014.02.17. 12:59) Most menjek vagy maradjak?!

Címkék

Halandzsa

2012.12.14. 17:36 Chigavera

Orbán Viktor Brüsszelben csütörtökön magabiztosan kijelentette, hogy hétvégéig megreformálja a felsőoktatást. Aztán pénteken is mondott pár dolgot, ami sokban hasonlított Karinthy Frigyes Halandzsa című írására.

blabla.gifOrbán megszólalásának ugyanis se füle se farka: nem volt más, mint logikai bakugrások, önellentmondások és a félrebeszélés sajátos egyvelege. A tandíjjal kapcsolatos kommunikáció szempontjából persze ez számít konzekvensnek, így halandzsa-emberünk tulajdonképpen csak következetes maradt.

Nézzük:

Egyrészt arról beszélt, hogy az ügy már „meg van oldva”, másrészt azt is hangsúlyozta, hogy még nincs döntés, így „nincs mi ellen tiltakozni”.

Remélem, értik. Nyersfordításban: meg van oldva, mert már döntött. Parlamenti jóváhagyás jövő héten, de az csak formalitás. Tiltakozni meg úgyis hiába.

Orbán úgy érzi, hogy „nincs lényeges különbség a diákok és a kormány szándéka között”

Ezt vajon miből érzi? A diákok mindenesetre nagyon is úgy érzik, hogy van. Ők ugyanis forráskivonás, durva és improvizált keretszámvágás, röghöz kötés és autonómiaeltörlés helyett szakmai alapon nyugvó, szolidáris, átgondolt és egyeztetett felsőoktatási reformot akarnak. Meg is írták. Különbségnek meglehetősen jelentős és lényegi.

A jövő héten lesz a kormányrendeletnek végleges formája” – mondta el többször is. Nyomatékosította, hogy „nincs döntés, így nincs mi ellen tiltakozni”.

A dolog azonban úgy áll Fülkefor földjén, hogy amiről a parlamenti zombisereg döntést hozott, az ellen már hiába tiltakozik bárki. Azt már úgy akarta a kétharmad plusz a Jóisten. Ha mégis kétely merülne fel, akkor legfeljebb még belegravírozzák a Gránit Alkotmányba is.

Mégis, milyen döntését változtatta meg magától eddig a fülkeforradalmi kormány bármilyen tiltakozás hatására? Amit keveset sikerült elérni, pl. médiaügyben, azt is az EU verte ki belőle. Hiszen az egész Orbánközpontú rendszernek éppen ez a lényege: szakmai egyeztetés, tárgyalás, kompromisszum és parlamenti vita nélkül mindent azonnal törvénybe és alkotmányba hegeszteni évtizedekre, hogy senkinek egy nyikk szava ne lehessen. Kiszera méra bávatag, és punktum!

Főtitkár úr, talán feltűnt önnek, hogy ebben az összefogásban mindenki ott van, akivel ön nem állt szóba, vagy akiket levegőnek nézett: tanárok, rektorok, egyetemi hallgatók, középiskolás diákok, szülők, szakmai és civil szervezetek. Ami most az utcán folyik, az pontosan az, amit ön nagyvonalúan mindig átlép: a társadalmi egyeztetés. És azért a fagyos utcán, mivel ön senkit nem enged be lakályos, egyszemélyes döntőfülkéjébe, ahol meccsek szünetében hétvégi programként dönt ágazatok és szektorok sorsáról.

Nyilatkozata alapján úgy tűnik, még nem hallott róla, de az egyeztetéseket Ázsiától nyugatra a döntések előtt és nem után szokták folytatni. És nem egy ember dönti el a vasárnapi leves közben, hogy mi legyen, hanem jó esetben a szakmával és az érintettekkel közös munkában viták, egyeztetések és kompromisszumok során formálódik a megoldás.

Igen, Mao Ce-tungnak valószínűleg eltérő lenne erről a véleménye, és valóban kicsit más ez a konzultáció, mint amikor ön nagyvonalúan előre megküldi a választ egy színes levélkében. Viszont ez a baltával faragós vircsaft ennyi félrebeszéléssel, hazudozással és halandzsázással nem fog menni, még Félázsiában sem.

Mert éppen ez az ügy bizonyította be, hogy ez az ország, ha törvényeiben és intézményeiben már nem is, de az emberek szívében nyomokban még tartalmaz szolidaritást és demokráciát.

Miniszterelnök úr, szokjon hozzá!


Ha tetszett, kövesd a Pézsmát a Facebookon is!

 

59 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://pezsma.blog.hu/api/trackback/id/tr954965673

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.12.15. 12:42:06

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Ez a Fidesz-kommunikáció mélypontja, vagy van még ennél lejjebb? 2012.12.15. 10:11:28

Elérte a teljes káoszt a felsőoktatással kapcsolatos kormányzati kommunikáció. Mert miket is hallottunk eddig? Selmeczi Gabriella még kedden elmondta, hogy "a legfontosabbnak azt tartják, hogy a kormány képviselői a szakemberekkel és a diákok képvisel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. jenőke (jenőke) 2012.12.14. 18:03:22

Orbán az én cipőfűzőm sem tudná megoldani, mert nem fűzős cipő.
Itt kezdődik a probléma.
Nem egyről beszélünk.
Ő elhatároz valamit, de az nem az Ő gondja, viszont nekünk (szülők és diákok) okoz kárt.
A példánál maradva: marcangolja a cipőmet, mert nem fűzős.
Vagyis: magának keres olyan problémát, amit nem tud megoldani képzettsége, belátó képessége és empátia, valamint információ hiánya okán.

laci0011 2012.12.14. 18:47:47

Rendezheti viktorka az újabb birkamenetet,addíg nem hátrál amíg nem sikerűl neki a jobb oldal tökéletes lejáratása,aztán eszébe jut hogy valamikor liberális vala...

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.12.15. 10:12:13

"Ha emberszámba vesszük azokat, akikkel a változások történtek, és elmondjuk, hogy nincs más választásuk, megértik. Az állampolgárnak bíznia kell abban, hogy az állam jót akar, akkor is, amikor átalakítja az ember életét." (Balog Zoltán a Kossuth rádió Vasárnapi újság című műsorában)

Hajós 2012.12.15. 10:26:39

@morgás joga mindenkit megillet: '89 előttről bárki mondhatta volna, tipikusan a demokráciamentes korszakból maradt. Mint valami párttitkár...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.12.15. 10:27:37

kicsit jobb lett volna, ha bele tudod szőni a Halandzsa novellát még párszor, és nem csak egyszer hivatkozol rá. Mert jó asszociáció, csak utána nem kezdesz vele semmit

Melchi Zadok 2012.12.15. 10:30:58

@Dr. jenőke (jenőke): szerintem van erre egyszerűbb magyarázat: elmebeteg.
igaz, nincs körítés, de mindent megmagyaráz.

Hajós 2012.12.15. 10:37:33

www.vg.hu/velemeny/interju/bizni-is-lehet-az-allamban-221756

Ez egy interjú a dán miniszterelnökkel, aki kisebbségből megcsinálta a társadalmi reformokat.

Sokat tanulhatna belőle a kormány: a társadalmi egyzeztetés a kulcsszó (ami náluk nem a kérdőív küldöztgetésből áll).

red shield rapresentative 2012.12.15. 10:41:29

@Brendel Mátyás: Orbán Viktornak társai beadták, ő meg bevette, hogy az évszázad zsenije. Tekintettel arra, hogy ő iker, két ember lakozik benne!

EZ KOMOLY!

is 2012.12.15. 10:44:16

Szerintem ne szokjon hozzá. Szerintem lépjen le, kertészkedjen, üljön a karosszékben, pihenje ki magát. A társadalmi egyeztetést meg hagyja másra, aki ezt úgy zsigerből meg európai kulturáltságból amúgy is érti és érzi.

veracity 2012.12.15. 10:47:23

Ti mind tandíjat akartatok! Lelkesen, újjongva! Igen, igen, igen: ezt üvöltöttétek csillogó piros szemmel. Az őszödi beszéd nektek volt a retorika csúcsteljesítménye. Mi a f@szt akartok akkor most a diákhitellel? Miért is lenne jobb, ha a szegényeket a tandíjjal lehetetlenítenétek el?

A tandíj-rajongó ellenzék jobban tenné, ha elgondolkodna rajta: egyszer már elhajtott benneteket a választó polgár! Ne gyertek most megint a tandíj újabb figurájával!

Takarodjatok a tandíjötleteitekkel a búsba! Hajrá Viktor, ne hagyd, hogy ezek az agyhalottak beleugassanak az ország ügyeibe!

SergioLeone 2012.12.15. 10:47:29

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Jd2_BFGLhp8#!

Mit is mondott???:)

Komolytalan bohóc,de nem számol azzal hogy akiket most szivatóra tesz azok szavazni fognak 2014ben:)
Amikor vissza nyal a fagyi.

gébence · http://soraim.blog.hu 2012.12.15. 10:52:17

Az egyik apró különbség köztük, hogy Karinthy Frigyes nagyon nagy király, Orbán Viktor meg nem. Problem?

2012.12.15. 10:55:46

@veracity: " Mi a f@szt akartok akkor most a diákhitellel? Miért is lenne jobb, ha a szegényeket a tandíjjal lehetetlenítenétek el?"

Nem világos, mi ellen lázadsz. Te hol élsz?

sárkányfő 2012.12.15. 11:02:58

Halandzsáznak össze-vissza, mi ebben a hírérték, nem tudom, ez már apróság a totális hazudozásaikhoz képest amiket 2008-ban hirdettek nagy gallérral a tandíjról.

Kicsit kéne foglalkozni azzal is, ami inkább hírértékű egy milliomodik fideszhazugságnál, hogy a mostani tervek alapján 2013-ban a 2011-es költségvetési támogatás reálértékének 50%-át kapja a felsőoktatás. Erre jön a fidesz-komisszárok kinevezése az egyetemekhez, mert olyan nem lehet hogy ebben az országban bármi is független legyen Orbántól.

A magyar nemzeti felsőoktatás pénzének elfelezése, a felsőoktatás kivéreztetése, a magyar felsőfokú oktatás és művelődés nyílt rombolása magyarellenes érdek.

Megfogalmazom fideszül: Orbán háborút indított a magyar felsőoktatás ellen. Na, így már érthető?

Ezen kéne egy pöppet rágódni esetleg, ez "kicsit" fontosabb, Orbán&bandája hablatyai már nem ugornak ingerküszöböt.

avionics 2012.12.15. 11:04:01

Az is felháborító hogy a kormány nem nyilatkozik semmit a világvégéről!

Rigor Mortis 2012.12.15. 11:04:14

Társadalmi egyeztetés? Kóka János 2007: "Ha lecsapolják a mocsarat, arról nem kérdezik meg a békákat." Az ingyen sörről esetleg ne tartsunk társadalmi egyeztetést?

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.12.15. 11:05:45

Szegénykém egybites, azt hiszi, aki nem szopja fényesre a fidesz makkját az csak gyurcsányimádó lehet.

Betelgeuse-2 2012.12.15. 11:08:22

@veracity: 10:47-hez:
Ez valami zseniális vol tőled, ez a mérges-jobboldali paródia! Zseniális !!
Olyan jól előadtad a félkegyelmű jobboldalit, még most is nevetek!
Remek stílusparódia volt, szerintem kiváló gegmester lehetnél Fábry valamelyik műsorában. Komolyan!

sárkányfő 2012.12.15. 11:10:08

Ahogy elnézem a diákok követeléseit, ők állnak a magyar érdek mellett, ők védik Orbántól a magyar nemzeti felsőoktatást:

Kép pont a követelésekből:
- követelik a forráskivonás leállítását, és az elvonások kompenzálását,
- követelik, hogy ne korlátozzák az egyetemi autonómiát.

komissarlajos 2012.12.15. 11:11:31

Megkérem Chigavera polgártársamat, hogy Karinthy Frigyest semilyen téren ne említse meg orbánviktorral!

komissarlajos 2012.12.15. 11:14:10

@veracity: Pedig nyomatékosan kértem az ápolókat, hogy fokozottan ügyeljenek rád.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.12.15. 11:16:20

@sárkányfő: Kedves sárkányfő,
ajánlom figyelmedbe a pár nappal ezelőtti bejegyzést:

pezsma.blog.hu/2012/12/06/tanulo_vezetok

Orbán halandzsája amiatt is bizarr, mivel újra elővették a "csak rosszul komunikáljuk a kánaánt" feliratú lemezt. Ebből pedig látszik, hogy csinálja a mester.

Arthur55 2012.12.15. 11:18:43

Csatlakozom "komissarlajos" véleményéhez azzal a kiegészítéssel, hogy semmilyen jóérzésű ember nevét ne említsék egy lapon egyetelen Vityeszes félázsiaival

Tzio 2012.12.15. 11:22:19

Mit vártatok egy beteges hazudozótól?
Az orbáni ígéretekkel tömve van a padlás.
Talán ha nem debreceni stadionra, meg felcsúti fociakadémiára, meg közgépes haveroknak adnák a 100 meg 100 milliárd forintokat, akkor talán csurranna-cseppenne pár milliárd mondjuk az egészségügynek vagy a felsőoktatásnak is.
Szó sincs itt semmilyen megszorításról, aki ezt benyalja az végtelenül naiv és ostoba, vagy megvezetett fideszbirka.
Itt egyszerűen arról van szó, hogy aki egyetemet végzett az valószínű okosabb mint a nagy átlag és esetleg visszapofázna, amikor átlátja azt az orbitális méretű hazugsághegyet amit a fidesz nap mint nap összehord.
Az meg egy épülő diktatúrában nem járja. Pont.
Ennyi az ok, és semmi több.

komissarlajos 2012.12.15. 11:22:26

@Arthur55: Most vettem észre: semilyen=semmilyen. (Bocs)

Arthur55 2012.12.15. 11:24:29

@veracity: Klónozott agyhalottak, mamelukok, Simicskák, Nyergesek.... csak a Vityesz nevü félázsiai tömörülésben vannak. A mogyorónyi agyad arra sem jó, hogy megjegyezzed a gumiszobából nem lehet kijönni csak ha az ápoló kienged

Oszt jónapot

Arthur55 2012.12.15. 11:25:58

@komissarlajos: idegességemben kapkodtam :-))))

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.12.15. 11:26:28

@komissarlajos: @Arthur55: Kedves kommisarlajos es arthur55,

az engedélyt Fekete Gyuri nertárs-pajtástól kaptam a kenyérjegy és az angszoc beutaló mellé. Nevetek kénytelen voltam felsőbb szervekhez továbbítani. További intézkedésig ne hagyjátok el az országot, a kerületet és lépcsőházat!

Vitéz László 2012.12.15. 11:43:01

a halandzsa az kulturális fogalom...
az feltételez MŰVELTSÉGET HUMORÉRZÉKET stb...

erről szó sincs...

a fődakota csak C I G Á N Y K O D I K

Vitéz László 2012.12.15. 11:43:35

(feltételez összességében inteligenciát)

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2012.12.15. 11:47:31

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Te büdös patkány tegnap ugyanezt már elsütötted legalább 5 blogban:(((( Ezt kell írnod, vagy csak ennyi eszed van, hogy nem tudsz jobbat kitalálni?
Baszki az egész jobboldal szánalmas és pont az ilyen figurákkal igazolja, mint te meg verefaszom...

ácsi gitár 2012.12.15. 11:48:47

Azért miért nem tiltakoznak, aki 16 éves korára végzi el a 8 osztályt de kap mindenféle támogatást ( kiemelt családi pótlék nevelésisegély ingyen ebéd ingyen tankönyv + a pedagógusnak mindent el kell tűrni neki) aztán annyit tud 16 éves korára, hogy a torontói járat számát 2 hibával el tudja olvasni és ez nekünk belekerült annyiba mint egy diploma.
Miért akar mindenki média kommunikáció szakos, jogász, közgazdász és nemzetközi kapcsolatokat tanulni 10 évig.
Igenis meg kell reformálni a felső oktatást igaz hogy nem így, de azért ne vegyünk már fel külföldi hitelt hogy piacképtelen diplomásokat képezzünk.

reszeg tengeresz 2012.12.15. 11:53:00

Az oktatast a magyar balint szdsz-es szemetlada verte szet. Ahogy a magyar gazdasagot a kurcsany.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2012.12.15. 11:54:59

@reszeg tengeresz: ...és a mamádat ki verte szét te ökör?
Ma már tényleg ne igyál...

kentauri 2012.12.15. 11:55:32

Alig van szó erről a nemtandíjról amit a fidesz kommunikáció szerint az állam fizet diákhitel formájában.
Az asszony diákhitelből fizette a főiskolát, utána munkát persze nem talált, majd egy idő után átkerült az APEH- hez(ahonnan nincs vissza). Most ott tartunk, hogy ha valaha is lesz bejelentett munkája -33% levonással indít. Gondolom nem ő az egyetlen.

kentauri 2012.12.15. 12:00:53

@reszeg tengeresz: egyéb kinyilatkozás?
vagy valami érv? indoklás?összehasonlítás? netán hiteles adatok?
vagy csak a szokásos, hogy csak nekünk lehet igazunk, csakazértis.

Pan Modry 2012.12.15. 12:03:02

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Mi van buzikam? Hetvegi muszak a fidesz partkozpontban?

Szopoag, muhahaha...

Tanultal volna rendesen es nem kellene fidesz segget nyalnod, szar ugy...

Rigor Mortis 2012.12.15. 12:10:21

@Vitéz László: ja, inteLigenciát, egy L-lel :) barom

Tzio 2012.12.15. 12:13:05

"emútnyócév" "meragyurcsány"

3 éve a orbán "irányít", de a fidesz birkák a mai napig érvként ennyit tudnak felböfögni.
Szánalmas szellemi nyomorékok.

Morcos Kartal (törölt) 2012.12.15. 12:14:24

@morgás joga mindenkit megillet: @lobster thermidor: ezen az egy mondaton én is kiakadtam. Úgy néz ki a társadalmi egyeztetés, hogy "elmondjuk az embereknek, hogy nincs más választásuk". És ez a lény állítólag lelkész. A pártja meg állítólag demokrata párt.

Egyre rosszabbul hazudnak...

Morcos Kartal (törölt) 2012.12.15. 12:17:35

@reszeg tengeresz: ezekkel egyetértek. Az mszp-szdsz szétbombázta az országot gazdaságilag, erkölcsileg, mindenhogy. Aztán jött a fidesz mint felszabadító Vörös Hadsereg, és a túlélőket megerőszakolta, kifosztotta, ami épen maradt lerombolta, lerabolta. Itt tartunk most.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.12.15. 12:18:07

Don Kedves Vezér LESZARJA!!!!! Méghozzá nagy ívben!!! Qrvára nem érdekli sem őt, sem a sleppjét, hogy az érintettek, mit gondolnak... "A droidnak KUSS, csendben termeld a pénzt NEKÜNK!!!!!" Nem hinném, hogy változtatna az elhatározásán... Nem teheti, ő nem! Legalábbis a saját önképe szerint nem, hiszen egy erős, karizmatikus vezető nem hátrál meg, nem enged semmilyen nyomásnak... bla...bla...bla.
Éppen ezért látom veszélyben a 2014-es választásokat: szerintem, ha veszélyben érzi a hatalmát, el fogja halasztani a választásokat... határozatlan időre... Erre persze irgalmatlanul ráerősít a fidesznyik parlamenti zombisereg egyre erősödő rettegése attól, 2014-től már nem lesz nekik (egyénenként) habzsi-dőzsi, megszűnik a NAGY PÉNZLENYÚLÁS... és akkor Jujj, mi lesz velük? EZEKET ÉN MINDENRE KÉPESNEK LÁTOM!!! Szerintem, egyik-másik fejében már megfogant a gondolat, hogy akár fegyvert is használjanak a hatalom megtartásához...

hopp ti 2012.12.15. 12:21:12

@Hajós:
Nincs min csodálkozni , aki párttitkár családban nőtt fel és párttitkár képzőben tanult , az párttitkárként fog politizálni...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.12.15. 12:32:21

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Jé, megint előkeveredtél?!
Istenigazából örülök! Örülök, hogy vagy! Örülök, hogy létezel! Ez azt bizonyítja, hogy nem halt ki a magyarból az elvhűség! Te még akkor is kitartasz a Vezér mögött, amikor már nagyjából mindenkinek (talán még a legszűkebb seggnyalói körének is pl. Szíjjártó Dödöllefej Petyka) lejött, hogy a Vezér nem komplett, defektes, elmegyógyintézetbe való és romlásba viszi az országot. Már mindenki a kiutat keresi a Vezéri SEGG mögül (jaj, csak remélem, legalább az arcukat-nyelvüket megmossák alaposan, mielőtt kifordulnak onnan, mert a következő seggnek már más szaga lesz... és nem jó összekeverni a szagokat/dolgokat, mert abból csak hányás lehet).
Mondom, örülök, hogy vagy! :)

Parajpuding 2012.12.15. 12:54:30

Bármelyik - akár a parlamentben, akár riportban - elhangzott beszéde ellentmondásokkal teli, zagyva, már minden logikát nélkülöző és beteg elmére utaló. Nincs beszámítható állapotban, sőt biztos vagyok benne, hogy ezt már az orkserege is tudja, csak azért nem váltják le, mert ez az arc tartja még őket egyben és életben, ideértve a rohamosan csökkenő törzsbázist. A tébolyult nélkül abban a pillanatban széthullana a fidesz, a kormány és szertefoszlana az oligarchák hatalma, pénztalicskázása is. És betetőzésként börtön várna rájuk. Azért ragaszkodnak foggal-körömmel a hatalomhoz, mert ez jelenti számukra az egyetlen életben maradási esélyt.

dr. mesterséges színezék 2012.12.15. 13:00:39

Félreértitek Viktor jó szándékát.
Hiszen mit tapasztalt Viktor: Deutsch Tomi húzta, halasztotta a diplomaszerzését, vagyis nem volt odavaló; végül posztért átengedte egy tanár, vagyis korrupt a rendszer; egyik bennfenteséről, aki tanár, kiderült, hogy ügynök az apja, mire az úgy mondott le mindenről, hogy ne mondjon le semmirről; később a bal- és jobbkezéről kiderült, hogy nem hogy saját gondolatnyit nem szedtek össze az oktatási rendszerben, de egyikük még írni sem tanult meg; végül a tárca államtitkárává válhatott egy fapina, aki össze-vissza beszél, és abban sem tud dönteni, hogy oroszost vagy poroszost kéne csinálnia... szóval nem csoda, hogy ilyen események után Viktor akkorát csalódott az egész oktatási rendszerben, hogy legyalultatja.

És a legfontosabbat és legszomorúbbat még számításba sem vette a döntése során: hogy egy kollégiumi nevelőszobát maffiává tud nevelni ez a pusztulásra érett oktatás.

Valse Triste 2012.12.15. 13:04:57

@veracity: menj a rózsikába, te klaviatúraszomorító

lüke 2012.12.15. 13:16:49

hmm Frici forog a sírjában
(ez sértés)

barázda_billegető 2012.12.15. 13:27:09

@is: Én itt látom az alapvető problémát. Orbán nem tud nyugodtan ülni. (kertészkedni..?! ugyan már, ne viccelj, ahhoz kell türelem, szeretet, munkavágy, stb)

Orbán természete olyan, hogy muszáj neki ellenszegülni. Mindegy hogy kinek vagy minek, mindig annak, ami éppen kéznél van, és amivel saját fontosságát leginkább demonstrálhatja.

Ameddig ő ebben az országban van (szabadon), addig itt társdalmi béke nem lesz, mert mindig meg fogja találni az okot és az alkalmat, hogy uszítson. Bárkiket bárki mások ellen. Mindegy milyen áron, a lényeg, hogy ő legyen a vezérkan. Ezzel tartja az adrenalinszintjét karban. Ha azt nem teheti, rögtön elvonási tünetei lesznek, és azonnal akciózni kezd. És ahogy minden függőséggel lenni szokott, egyre nagyobb dózis kell, azért kezdte kavarni a szart már Uniós szinten is, mert úgy gondolta, hogy itthon megcsinálta a kétharmadot, bárkinek bármit lenyomhat a torkán. Úgyhogy ez neki már uncsi...

vasgyuszi 2012.12.15. 13:50:21

Ez a vitya még mindig elmebeteg. Egyáltalán miért engedték ki? Beszámítható elmeállapotban van? Az összkép alapján egyértemuen nem.

NA YA! 2012.12.15. 13:54:44

Majd ha ti is fényemberekké váltok, megértitek! Egyébként azt teszteli a kormány, hogy mennyi is az a kritikus tömeg, ami már robban! Hát csak hajrá!

Mária 2012.12.15. 14:11:54

Orbán kijelentése arról, hogy melyik nap mit "csináltak" meg, erre a történetre emlékeztet:

en.wikipedia.org/wiki/Debbie_Does_Dallas

Mondhatni, elkúrták.

SPYD3RM4N 2012.12.15. 14:15:29

@Morcos Kartal: Ezek zseniális mondatok, kurvára egyet tudok érteni. Ez így van sajnos.

A legszomorúbb az egészben, amikor az emberek kommentekben ilyeneket írnak, hogy Orbánék "tehetségtelenek", "nincs rálátásuk, hozzáértésük", vagy hogy Orbán "őrült", "a valóságtól elrugaszkodott".

A nagy büdös francokat. Minden egyes másodpercüket úgy élik meg, hogy tökéletesen tisztában vannak az Elkúrással. Minden lépéssel tudatosan haladnak az ország szétkúrásának útján. Ráadásul az átlagember által látottnál valószínűleg sokkal durvább tudatos szétkúrást művelnek.

SPYD3RM4N 2012.12.15. 14:16:47

@Morcos Kartal: Ezek zseniális mondatok, kurvára egyet tudok érteni. Ez így van sajnos.

A legszomorúbb az egészben, amikor az emberek kommentekben ilyeneket írnak, hogy Orbánék "tehetségtelenek", "nincs rálátásuk, hozzáértésük", vagy hogy Orbán "őrült", "a valóságtól elrugaszkodott".

A nagy büdös francokat. Minden egyes másodpercüket úgy élik meg, hogy tökéletesen tisztában vannak az Elkúrással. Minden lépéssel tudatosan haladnak az ország szétkúrásának útján. Ráadásul az átlagember által látottnál valószínűleg sokkal durvább tudatos szétkúrást művelnek.

SPYD3RM4N 2012.12.15. 14:17:59

(Bocs a duplázásért, nekem nem jelent meg többszöri frissítés után sem.)

2012.12.15. 14:33:32

@SPYD3RM4N: ez teljesen így van, a legjobb úton vannak affelé, hogy egy szűk haveri köré legyen az ország, egy laza államcsőd esetén bagóért felvásárolhatják majd a most szorgos hangyaként begyűjtött pénzekkel
orbán nem hülye, csak nem a közjóért dolgozik

regress 2012.12.15. 14:51:57

@reszeg tengeresz: az agysejtjeidet meg az alkohol
süti beállítások módosítása